Die boterham komt echt wel binnen, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah dus je fokt liever dan dat je zorgt dat je meer klussen krijgt waardoor je een betere boterham kan verdienen. Duidelijk.
Ja dat gebeurde natuurlijk ook bij NJ en Renmaestroquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Altijd weer geweldig om te zien hoe ex-mods het niet kunnen verkroppen als er nieuwe mod op ONZ is...
Inderdaad Schwans. Ik denk dat ik me maar ga verhangen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Altijd weer geweldig om te zien hoe ex-mods het niet kunnen verkroppen als er nieuwe mod op ONZ is...
Mag ik het touw hergebruiken als je klaar bent?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad Schwans. Ik denk dat ik me maar ga verhangen.![]()
Tuurlijk, daar doe ik niet moeilijk over hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mag ik het touw hergebruiken als je klaar bent?.
open er 'n topic over in v&a, denk dat er na een paar dagen al wel onz-mods zijn die 'm over willen nemen voor weinigquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tuurlijk, daar doe ik niet moeilijk over hoor.
wanneer m'n haar is weer is aangegroeidquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
wanneer m'n haar is weer is aangegroeid
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Dirkh het volgende:
Snakey, je hebt het geprobeerd. Succes verder!
VAC niet, ik niet, laffer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef Chriz2k het volgende:
Is VAC al mod?
Ach, als het echt saai wordt, dan komen Bootsman_Bolimia en Schipper_Schimmelkut wel weer leuke topics openen, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Kapitein_Kotskop het volgende:
Mijn god, de reincanatie van Frankenstein is voltrokken. Welkom terug Snaky.
Nu zal ONZ nog saaier worden met deze twee aan het stuur...
Matroos_Malaria.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, als het echt saai wordt, dan komen Bootsman_Bolimia en Schipper_Schimmelkut wel weer leuke topics openen, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |