Tot nooit meer ziens in de gouden gids divisie kneusquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef Kikker007 het volgende:
kankah joduhhhhhFC DEN HAAG 4 EVAHHH
Stond geloof ik in het AD.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Camplo het volgende:
Ik las dat Charisteas maybe zou spelen? Geen idee waar ik het gelezen heb
Tja, het is lullig voor hem maar het missen van die kansen tegen Feyenoord en Praag kost Ajax gewoon 5 hele punten. Maar er was al verbetering zichtbaar in z'n spel dus het komt wel goed, volgens Blind.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat er zo makkelijk over Rosenberg wordt geoordeeld. Maarja zal wel aan mij liggen.
Ik vind het onzin. Hou je andere wedstrijden zo ook bij?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tja, het is lullig voor hem maar het missen van die kansen tegen Feyenoord en Praag kost Ajax gewoon 5 hele punten.
Ja. Deed ik bij Sonck ook en ook bij Zlatan.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Hou je andere wedstrijden zo ook bij?
Dat is het punt nu nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Nashje het volgende:
Maar ook heel de competitie he? Dan wil ik graag na de 34e speelronde horen in welke wedstrijd we eigenlijk hadden moeten winnen en van wie de fout dit was.
Geen pplive verbindign vandaagquote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Catch22- het volgende:
En terecht
hoe volgen jullie de wedstrijd vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |