idd heel sexy, kijken wat hij er van gaat makenquote:
Het moet niet gekker worden. Als Nederland in de finale volgend jaar tegen Duitsland staat en zoiets gebeurd, gaan we toch echt geen vrije doorgang naar het doel geven. Dan moet Kahn of Lehmann hem er maar uithalen.quote:Jong Ajax overleefde opnieuw een ronden in het bekertoernooi. De ploeg van John van den Brom was te sterk voor Cambuur Leeuwarden: 3-1. De manier waarop de 3-0 en 3-1 tot stand kwamen was zeer bizar. Na een blessurebehandeling wilde Ajacied Jan Vertonghen de bal terugschieten naar de doelman van Cambuur, maar per abuis schoot hij de bal in de kruising. Namens de woedende Friese ploeg mocht Thijs Houwing vervolgens vanaf de aftrap vrijuit soleren naar het Ajax-doel: 3-1.
kan je beter Bergkamp erbij halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk voor Urby, zonde voor hem dat Juanfran en Maxwell er weer aankomen.
Super-actie van Jong Ajax, alleen hoe kan je per ongeluk in de kruising schieten? Want dat heeft alleen Ajax weer, spelers die alleen per ongeluk kunnen scoren, als het moet (Angelos Charisteas, Nikos Machlas, Markus Rosenberg etc) dan kan het weer niet. Ik pleit voor Wim Kieft en John Bosman als nieuwe spitsentrainers van de jeugd, want dat waren ongeveer de laatste, Nederlandse Ajacieden die wél het net wisten te vinden!
Dat zou mooi zijn, maar dan moet ie het wel combineren met af en toe spelenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kan je beter Bergkamp erbij halen.
Ja ik ook, was gisteren te laat met kijken....quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef devv05 het volgende:
Ik wil ze ook op internet die goals
idd dikke vinger dan! ach die rare friezen gun ik zo'n goaltje welquote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Als Nederland in de finale volgend jaar tegen Duitsland staat en zoiets gebeurd, gaan we toch echt geen vrije doorgang naar het doel geven. Dan moet Kahn of Lehmann hem er maar uithalen.
Het was alleen maar vernederender voor hun, zeker toen ie nog bijna mis ging ookquote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd dikke vinger dan! ach die rare friezen gun ik zo'n goaltje wel
Goed puntquote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een seizoenskaart is een stuk leuker
Je woonde in Noord toch. Heb je nog ruimte op de bankquote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar nu zie ik alle wedstrijden live.
Mits bierquote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je woonde in Noord toch. Heb je nog ruimte op de bank
Ik zie Ajax toch echt liever in levende lijvequote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar nu zie ik alle wedstrijden live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |