Asociaal is dat ook!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
echte bikkels staan altijd 900 euro rood en krijgen dan vanochtend een boete van 25 euro voor over het trottoir rijden om 30 meter naar bewaakte fietsenstalling te rijden.
En JA, ik ben gefrusteerd JA!![]()
hehe thnx, maar wou joralf even de tent uitlokkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
hier+bier
Wat heb ik een zin eens voor jouw stoep daar in groningen voetgangers om te crossenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Asociaal is dat ook!!
Loop je daar als voetganger, komt er zo'n asociale biologiestudent je keihard voorbijscheuren over het voetpad
Kunnen ze die 30 meter niet lopen ofzo
Ik vind het in Groningen altijd veel leuker om fietsers om te crossen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Wat heb ik een zin eens voor jouw stoep daar in groningen voetgangers om te crossen![]()
EDIT: en ik ben er heel het weekend
ja,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
even voor de duidelijkheid; SD is sir-dalord toch?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je mag al blij zijn dat je een slaapplek heb
quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:55 schreef komrad het volgende:
ik mag hier eigenlijk niet komen, maar ik moet zeggen sommige mensen had ik heel anders voorgesteld. met name qyn had ik anders voorgesteld. VK drink eens bier man
Leuke foto's
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:31 schreef maniack28 het volgende:
SD is trouwens de enige die ik eruit vind zien als zichzelfBij de rest had ik een andere voorstelling (behalve JD dan, die kende ik al van de 20.000 foto's die die iedere keer op IRC post
)
Nietus, ik ben veel knapperquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:06 schreef maniack28 het volgende:
Superweber lijkt op zo'n GTST acteur
Dus ik hoor niet bij de harde kern?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:22 schreef DaMadKow het volgende:
Zo, net thuis aangekomen....
Ik moet zeggen dat het weer een hele leuke dag was, met de harde kern, maar ook Uddel en pvrens die er nog niet eerder bijwaren: top dat jullie zijn gekomen!
en...
[afbeelding]
Respect voor de WoW-hoer awards
Ik moest wel komrad, ik was a/h wachten op m'n McKroket.... En een McKroket roeleert de pan uit...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
SW, stylish die jas. Alleen je gaatoch niet achter zo'n lelijke vrouw aan
dit soort acties zijn NOOIT goed te pratenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik moest wel komrad, ik was a/h wachten op m'n McKroket.... En een McKroket roeleert de pan uit...
Ik weet niet hoor komrad, maar ik vind mijn McKroket belangrijker dan elk lelijk wijf in mijn omgeving. Al stonden er 10 lelijke wijvenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:02 schreef komrad het volgende:
[..]
dit soort acties zijn NOOIT goed te praten
dat klopt maar je insinueert hier iets dat je niet serieus kan menenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor komrad, maar ik vind mijn McKroket belangrijker dan elk lelijk wijf in mijn omgeving. Al stonden er 10 lelijke wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |