Dan kom je toch niet... Lafbekquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef maniack28 het volgende:
Groningen
Maar ok.. afhankelijk van wanneer het is zal ik er eens over nadenken..
hahaha. Ik hou me ook aanbevolen voor Groningen, het hangt alleen van de data af....quote:
Slapen is toch helemaal niet nodig in Amsterdamquote:Op donderdag 6 april 2006 17:52 schreef Grumpey het volgende:
maareh, Amsterdam bezit het Breda probleem. Geen slaapplaatsen namelijk. Op zich wonen hier wel 4 personen, maar mijn kamer kan hooguit 2 logees bevatten en zo zal de rest ook niet veel ter beschikking hebben. Of wel?
Wel jammer, afgelopen zomer had ik wel een ruimte gehad waar mannetje of 10 konden maffen. Helaas helaas.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:09 schreef komrad het volgende:
mijn geloofwaardigheid omtrent meetings is 0,0 dus jullie weten wel hoe het erbij staat
zijn er mensen die me nu serieus nemen danquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ben je bang dat mensen je niet meer serieus nemen op forum/irc als ze je in levende lijve hebben gezien?![]()
Ik vermoed dat er sowieso wel een paar bobs met de auto gaan dan, die kunnen mooi bij jou blijven overnachten danquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef The_Hives het volgende:
ik woon op 30 minuten trein en 20 minuten taxi van Amsterdam centraal af
hoi ivo,quote:Op maandag 10 april 2006 13:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik speel ook Hattrick
Zoek nog een friendly deze week
Eigenaar van Mariarade uit de VI.652
Snap ikquote:Op maandag 10 april 2006 13:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hoi ivo,
kijk even op het algemene hattrick topic van fok! op [Hattrick] Deel 135: Het seizoen is afgelopen, bier!
dit is het topic voor fok!hattrick'ers die elkaar irl willen ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |