Ik heb Lieske vanavond op TV toch echt óók mee zien helpen met flessen verstoppen.quote:Op maandag 19 september 2005 20:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar flessen wijn verstopt (Dido natuurlijk)
Ouders gescheidenquote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef FlowKey het volgende:
ik miste het even .... wat is er met Dildo gebeurd toen ze 12 was??
O ja. Ik dacht dat ze misschien op iets specifieks doelden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja was zaterdag nuchter he? EN die heeft zo goed als alles wel meegekregen, denk nog wel een beetje meer dan wij op de live-streams.
jezus, jankebalk ... dat geldt toch voor de helft van onze generatiequote:
Vraag eens of me dat wat kan schelen!quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef FlowKey het volgende:
wat is er met Dildo gebeurd toen ze 12 was??
Moeder ging er met een vrouw van schilderles vandoor, heeft ze al eens eerder verteld geloof ikquote:
hahaha, ja de anti Dido terreur wordt wel erg hierquote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb Lieske vanavond op TV toch echt óók mee zien helpen met flessen verstoppen.
Maar dat moést die arme schat natuurlijk van die gemene Dido.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
[..]
hahaha, ja de anti Dido terreur wordt wel erg hier
het is gelukkig [nog] minder grof dan met Tanja....
ik ben geen Dido-fan maar ik zie haar graag nog even in dat huis blijven
Beide weg please... LIever gisteren dan vandaag.quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dido mag niet weg
Dido en Joost zijn veel te lief samen
Stuk of 300 keer pas.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Moeder ging er met een vrouw van schilderles vandoor, heeft ze al eens eerder verteld geloof ik
Die mensen leven echt onder een vergrootglas daar heb je wel gelijk in maar mijn beeld over Dido is toch wel aan het veranderen en niet naar de positieve kantquote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja, ik blijf positief over haar.
Ze heeft bepaalde dingen gedaan/gezegt die minder zijn, maar wie doet dat daar niet.
En daarbij hier wordt ieder klein feitje over iedere bewoner als een olifant bekeken, en dat vind ik ook weer wat overdreven
Joost daarentegen zie ik dan wel weer graag vertrekken....quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef bemeall het volgende:
Dido mag niet weg
Dido en Joost zijn veel te lief samen
NEEEE!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide weg please... LIever gisteren dan vandaag.
HEE Gert, ik dacht al, waar blijf jequote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb Lieske vanavond op TV toch echt óók mee zien helpen met flessen verstoppen.
Maar dat moést die arme schat natuurlijk van die gemene Dido.![]()
denk je echt dat tanja dat doet?quote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Lieske tussen twee mensen in die haar misschien nomineren.
[afbeelding]
Kan zo in GTST dat verhaal... Of is zoiets al eens geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |