Ik heb Lieske vanavond op TV toch echt óók mee zien helpen met flessen verstoppen.quote:Op maandag 19 september 2005 20:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar flessen wijn verstopt (Dido natuurlijk)
Ouders gescheidenquote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef FlowKey het volgende:
ik miste het even .... wat is er met Dildo gebeurd toen ze 12 was??
O ja. Ik dacht dat ze misschien op iets specifieks doelden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja was zaterdag nuchter he? EN die heeft zo goed als alles wel meegekregen, denk nog wel een beetje meer dan wij op de live-streams.
jezus, jankebalk ... dat geldt toch voor de helft van onze generatiequote:
Vraag eens of me dat wat kan schelen!quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef FlowKey het volgende:
wat is er met Dildo gebeurd toen ze 12 was??
Moeder ging er met een vrouw van schilderles vandoor, heeft ze al eens eerder verteld geloof ikquote:
hahaha, ja de anti Dido terreur wordt wel erg hierquote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb Lieske vanavond op TV toch echt óók mee zien helpen met flessen verstoppen.
Maar dat moést die arme schat natuurlijk van die gemene Dido.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
[..]
hahaha, ja de anti Dido terreur wordt wel erg hier
het is gelukkig [nog] minder grof dan met Tanja....
ik ben geen Dido-fan maar ik zie haar graag nog even in dat huis blijven
Beide weg please... LIever gisteren dan vandaag.quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dido mag niet weg
Dido en Joost zijn veel te lief samen
Stuk of 300 keer pas.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Moeder ging er met een vrouw van schilderles vandoor, heeft ze al eens eerder verteld geloof ik
Die mensen leven echt onder een vergrootglas daar heb je wel gelijk in maar mijn beeld over Dido is toch wel aan het veranderen en niet naar de positieve kantquote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja, ik blijf positief over haar.
Ze heeft bepaalde dingen gedaan/gezegt die minder zijn, maar wie doet dat daar niet.
En daarbij hier wordt ieder klein feitje over iedere bewoner als een olifant bekeken, en dat vind ik ook weer wat overdreven
Joost daarentegen zie ik dan wel weer graag vertrekken....quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef bemeall het volgende:
Dido mag niet weg
Dido en Joost zijn veel te lief samen
NEEEE!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide weg please... LIever gisteren dan vandaag.
HEE Gert, ik dacht al, waar blijf jequote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb Lieske vanavond op TV toch echt óók mee zien helpen met flessen verstoppen.
Maar dat moést die arme schat natuurlijk van die gemene Dido.![]()
denk je echt dat tanja dat doet?quote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Lieske tussen twee mensen in die haar misschien nomineren.
[afbeelding]
Kan zo in GTST dat verhaal... Of is zoiets al eens geweest?quote:
Alle 3 mogen ze van mij weg.quote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Lieske tussen twee mensen in die haar misschien nomineren.
[afbeelding]
kwestie van looks volgens mij ... als Chantal er net zo uitzag als Dido zou ik haar een hoop vergeven waarschijnlijk ... slecht ben ik he?quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HEE Gert, ik dacht al, waar blijf je![]()
![]()
Chantal is nog een stuk gemener dan Dido maar vergeleken met het begin van BB is Dido toch wel 1 van die mensen die me is gaan tegen vallen![]()
Gezellig, leuk en grappig stelletje.quote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef -Delta- het volgende:
Dido en Joost gaan er nog een lange tijd inblijven![]()
Niet Joostquote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Joost daarentegen zie ik dan wel weer graag vertrekken....
Ja ik vind ze ook altijd leuk samen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gezellig, leuk en grappig stelletje.
Staan ze nu (net) ook weer gezellig samen te knuffelen![]()
Dat je datzelfde niet van Menno vraagtquote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
denk je echt dat tanja dat doet?
tjsa, ik vind hem gewoon vreselijk niet grappig en irritantquote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
Niet JoostHij is de enige die geen spelletje speelt volgens mij (maar misschien is hij wel de zoon van Hummie
)
Kan erg om hem lachen en dat kan ik van die zwangere niet zeggen![]()
Ze gaan misschien wel zoenen, zal de vriendin van Joost leuk vinden....quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Dido en Joost zijn wel close vanavond...
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
kwestie van looks volgens mij ... als Chantal er net zo uitzag als Dido zou ik haar een hoop vergeven waarschijnlijk ... slecht ben ik he?
Dat zijn ze toch al bijna vanaf dag 1quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Misschien niet zo goed als met de rest..quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je datzelfde niet van Menno vraagt... Ik denk eerlijk gezegd niet dat Tanja het doet... En als Menno haar nomineert zou dat voor mij erg lijken op de Willem actie uit BB1. Menno kan het zeer goed vinden met Lieske.
Dat had ik dus met Dido ook in het begin en het feit dat ze ook uit Heemstede komt (nee ik ken haar niet) maar ze heeft het achter haar ellebogenquote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
kwestie van looks volgens mij ... als Chantal er net zo uitzag als Dido zou ik haar een hoop vergeven waarschijnlijk ... slecht ben ik he?
Ik krijg er jeuk van... en geen positieve jeuk... Joost was ook 1 dag leuk in het BB huis. Sindsdien is hij alleen maar heel erg vermoeiend om naar te kijken. Ik snap er niets van dat hij niet meer commentaar krijgt van de medebewoners. Nathalie en Dido waren het er wel over eens dat hij nog een kind is, dus dat is ook niet echt positief te noemen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef clauwheee het volgende:
tja, het blijft sowieso gokken ... wat was de Willem actie precies? Toch al weer 7 jaar terug ...:?quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je datzelfde niet van Menno vraagt... Ik denk eerlijk gezegd niet dat Tanja het doet... En als Menno haar nomineert zou dat voor mij erg lijken op de Willem actie uit BB1. Menno kan het zeer goed vinden met Lieske.
En altijd op zo'n leuke speelse manier.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch al bijna vanaf dag 1![]()
Ik ook niet, kan er altijd wel om lachen, en dat roddelen, dat doet toch bijna iedereen wel in het huis, ook van de mensen waarvan we denken dat ze het niet doen, zelfs met de streams zie en hoor je niet altijd alles.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Taurus het volgende:
Ik stoor me helemaal niet aan Chantal en ik vind iedereen hier wel heel erg hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |