Quantumfysica + verlichting + boeddhisme --> realiteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:10 schreef Floripas het volgende:
Verlaat dat perfide geloof, kom in de warme gemeenschap die Rationaliteit heet!
Oh, dacht ik, omdat je laatst met Foucauld aan kwam zetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:38 schreef Floripas het volgende:
Nee, ik ben een modernist. Helaas!
Ai, quantumfysica, en boeddhisme en verlichting in 1 zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Quantumfysica + verlichting + boeddhisme --> realiteit
Eh, ik begrijp niet het precieze verband tussen deze drie termen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Quantumfysica + verlichting + boeddhisme --> realiteit
Om daar achter te komen lees eens een boek als The Field van Lynn McTaggart.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Eh, ik begrijp niet het precieze verband tussen deze drie termen?![]()
mja, dan lees je wat pseudo-wetenschappelijke info van Lynn McTaggartquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Om daar achter te komen lees eens een boek als The Field van Lynn McTaggart.
Het is dat ik nog een stapel boeken wil lezen die tot ver in de stratosfeer reikt, anders had ik em gelijk gelezen. Je hebt me namelijk wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Om daar achter te komen lees eens een boek als The Field van Lynn McTaggart.
ID is geen theorie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:41 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, het grootste probleem van de VS is dat ze een pro-Chirstendom president hebben die zijn gezag misbruikt om onzin zoals de ID theorie te propaganderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |