Oei, we mogen wel uitkijken!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Woodpecker het volgende:
9 minuut 22maar was wel mijn eerste keer... kek spel!
foei, hun kun je dit nou vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:28 schreef Frollo het volgende:
Hey helemaal vergeten vanochtend!!
Snel doen, brb.
Fijn om te weten dat wij van invloed kunnen zijn op jouw gemoedstoestand..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:36 schreef Frollo het volgende:
Ha, ik ben niet de enige die ondermaats gepresteerd heeft
Tell me... Morgen uitslapen, 1 ding dat zeker is...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:42 schreef Frollo het volgende:
Dat is inderdaad niet best voor jouw doen, Frank!
Tijd voor weekend, zulks is zo onderhand wel duidelijk
Nee hoor, het is gewoon slecht voor jou!!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[Today's puzzle completed 57 Secs]
Tijd niet gedaan, en in die context valt het me niet tegen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:58 schreef Tweek het volgende:
[Today's puzzle completed 22 Secs]
Hahaha...das een goeie... Zeg maar gewoon dat ie onwijs lastig is vandaag..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:00 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 5 Mins, 16 Secs]
Ik moest 'm wegklikken toen m'n baas binnenkwam, daarna vergeten dat ie nog openstond!
¡Zo hee!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef doraantje het volgende:
[Today's puzzle completed 21 Secs]
*trots*
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef Frollo het volgende:
Ik moet eerst ff zeggen dat ik behoorlijk brak ben. Rot geslapen, die kutjunks onder aan m'n raam ook altijd...
En ik heb 'n stijve nek.
Zo, en nu ga ik spelen
Nijmegen centrum. Onder mijn flat is een portiekje waar je als junk heerlijk kunt zitten. Helaas maken ze daarbij wel eens lawaai. Mijn buurman is een hele grote neger en die mept ze wel eens wegquote:
Sjeez Frank, dat is wel heel dramatisch!quote:Ik heb vannacht van 2 tot 4.30 wakker gelegen, kan me voorstellen hoe je je voelt.Ergo: ik kon er niet eens 6 vinden daarstraks. Bij 5 gestopt...
![]()
![]()
Zou dan toch eens wat afspraken maken met je buurman. Elke junk weg betekent een extra biertje ofzo? Alles voor de goede nachtrust.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nijmegen centrum. Onder mijn flat is een portiekje waar je als junk heerlijk kunt zitten. Helaas maken ze daarbij wel eens lawaai. Mijn buurman is een hele grote neger en die mept ze wel eens wegAlleen vannacht dus niet. Nou ja, boeien.
[..]
Sjeez Frank, dat is wel heel dramatisch!
Durf je je tijd niet te plaatsen?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:31 schreef Frank79 het volgende:
Eindelijk...maar weer heeeeeel lang naar moeten kijken....
Moet jij zeggen...quote:
Ahhhm, was ik bijna de snelste vandaag...quote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef Frank79 het volgende:
You completed the puzzle in 34 Secs
rot ;ay out idd..
Volgens mij had jij 15 seconden staan als record...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat nou een record, of heb ik die tijd ook al eens gehaald? Ik weet het echt niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |