Inderdaad, je was eigenlijk ook wel verplicht dit te doen!quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik post zelf ook vaak mee, en aangezien ik de vorige op slot had gegooid...
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:55 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 21 Secs]
Slotje!
Voor de eerste keer: petje af!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef Faceoff het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 2 Mins, 20 Secs]
Note: time is for your personal information only, it has no bearing on the contest
Thanksquote:Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef Frank79 het volgende:
Waar je ook heengaat; fijne vakantie!! (zag het net in je signature)
Ben er vorig jaar nog geweest met een stel huisgenoten; een lang weekend. Heerlijk ontspannend. Zo suf is het dus niet. Of we zijn het beiden...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Thanks
We gaan naar de Ardennen, echt keisuf dus, maar om diverse redenen is dit toch met afstand de meest welkome vakantie sinds jaren.
Dat zal het zijn ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar nog geweest met een stel huisgenoten; een lang weekend. Heerlijk ontspannend. Zo suf is het dus niet. Of we zijn het beiden...![]()
Goed man! Gefeliciteerd! Uiteraard ga ik de uitdaging graag weer aan..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[Today's puzzle completed 15 Secs]
Whoopa!
Ik ben beter dan Frahank![]()
Er zijn toch speciale game-muizen op de markt? Met verhoogde snelheid / precisie? Misschien dat ik die moet gaan afschaffen...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard
Al ben ik wel bang dat we binnenkort gewoon niet meer sneller kunnen... daar is niet meer tegenaan te klikken
Misschien wordt SET nog wel eens een onderdeel in de World Cyber Gamesquote:Op donderdag 22 september 2005 12:58 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Er zijn toch speciale game-muizen op de markt? Met verhoogde snelheid / precisie? Misschien dat ik die moet gaan afschaffen...
Hoezo misschien??quote:Op donderdag 22 september 2005 13:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Misschien wordt SET nog wel eens een onderdeel in de World Cyber Games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat het sneller kan als dat, ik had overigens:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[Today's puzzle completed 15 Secs]
Whoopa!
Ik ben beter dan Frahank![]()
Hier ook !!quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef Mikkie het volgende:
Het gaat bij mij de laatste dagen echt bagger... zie het totaal niet meer.
Ohja, die was ik helemaal vergeten. Die doet het prima, dank je voor de tipquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Frank79 het volgende:
Doet de versie op www.tatset.com het ook niet?
Ik heb ooit een keer een apart topic aangemaakt om je score daarvan te posten. Maar aangezien niemand dat doet, kun je dat gewoon hierin doen. Probeer maar over mijn score heen te komen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ohja, die was ik helemaal vergeten. Die doet het prima, dank je voor de tip
Hopelijk komt er nog wel ooit een OSX-versie.
Prima, dank je, heerlijk uitgerust!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef Frank79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:44 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 55 Secs]Professioneel bezig jij... gaan we nu zelfs werken met spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |