Ik wil terugluisteren. NU!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
Ha die 2 mods kwam ik ook nog mee als idee
Als er 2 komen: wie is die ander?
Daar werken we nog aan. Maar we zijn verhuisd van server, en daar is dat niet goed mee gegaan.quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef sararaats het volgende:
alle streams van de FOK!radio uitzendingen doen het niet meer.
ik wil graag de uitzending terugluisteren eventueel op een andere manier.
dan begrijp ik het hoorquote:Op maandag 26 september 2005 06:14 schreef Nolius het volgende:
Daar werken we nog aan. Maar we zijn verhuisd van server, en daar is dat niet goed mee gegaan.
Al in je afweging genomen als mod verder te gaan?quote:Op maandag 26 september 2005 15:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan begrijp ik het hoor
ik ben teruggekeerd
ik wil geen mod zijn, ik wil mezelf blijven.quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Al in je afweging genomen als mod verder te gaan?
Maar hij word dus wel ooit nog eens geupload? Al is het over 6 weken maar ik wil het gewoon terugluisterenquote:Op maandag 26 september 2005 06:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Daar werken we nog aan. Maar we zijn verhuisd van server, en daar is dat niet goed mee gegaan.
Binnen nu en een kwartier heb ik goed nieuwsquote:Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar hij word dus wel ooit nog eens geupload? Al is het over 6 weken maar ik wil het gewoon terugluisteren
zal ik doen hoor Nolius !!quote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Nolius het volgende:
Het duurde even, maar de uitzending is nu hier terug te luisteren. En je kunt er tegenwoordig ook doorheen scrollen.
Veel luister plezierEn voortaan natuurlijk live op maandagavond luisteren
![]()
Ik heb op maandagavond schoolquote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Nolius het volgende:
Het duurde even, maar de uitzending is nu hier terug te luisteren. En je kunt er tegenwoordig ook doorheen scrollen.
Veel luister plezierEn voortaan natuurlijk live op maandagavond luisteren
![]()
FOK!radio: Talpa-actie en forumadminquote:Op maandag 26 september 2005 17:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik doen hoor Nolius !!![]()
![]()
![]()
ik ben enkel benieuwd naar het onderwerp van vanavond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |