Pfff, 't is maar waar je je druk om maaktquote:
http://www.actionradio.nl/listen.php?file=listen128.plsquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef classpc het volgende:
Het zou op zich best wel leuk zijn als de Actionradio stream het ook zou doen.
Er is zeker wat aan de streams veranderd? Als ik listen96.pls opnieuw download en afspeel werkt alles wel weer.quote:Op maandag 19 september 2005 20:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/listen.php?file=listen128.pls
Doet het ook niet?
Kijk hier maar ffquote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Er is zeker wat aan de streams veranderd? Als ik listen96.pls opnieuw download en afspeel werkt alles wel weer.
Ik wil terugluisteren. NU!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
Ha die 2 mods kwam ik ook nog mee als idee
Als er 2 komen: wie is die ander?
Daar werken we nog aan. Maar we zijn verhuisd van server, en daar is dat niet goed mee gegaan.quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef sararaats het volgende:
alle streams van de FOK!radio uitzendingen doen het niet meer.
ik wil graag de uitzending terugluisteren eventueel op een andere manier.
dan begrijp ik het hoorquote:Op maandag 26 september 2005 06:14 schreef Nolius het volgende:
Daar werken we nog aan. Maar we zijn verhuisd van server, en daar is dat niet goed mee gegaan.
Al in je afweging genomen als mod verder te gaan?quote:Op maandag 26 september 2005 15:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan begrijp ik het hoor
ik ben teruggekeerd
ik wil geen mod zijn, ik wil mezelf blijven.quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Al in je afweging genomen als mod verder te gaan?
Maar hij word dus wel ooit nog eens geupload? Al is het over 6 weken maar ik wil het gewoon terugluisterenquote:Op maandag 26 september 2005 06:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Daar werken we nog aan. Maar we zijn verhuisd van server, en daar is dat niet goed mee gegaan.
Binnen nu en een kwartier heb ik goed nieuwsquote:Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar hij word dus wel ooit nog eens geupload? Al is het over 6 weken maar ik wil het gewoon terugluisteren
zal ik doen hoor Nolius !!quote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Nolius het volgende:
Het duurde even, maar de uitzending is nu hier terug te luisteren. En je kunt er tegenwoordig ook doorheen scrollen.
Veel luister plezierEn voortaan natuurlijk live op maandagavond luisteren
![]()
Ik heb op maandagavond schoolquote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Nolius het volgende:
Het duurde even, maar de uitzending is nu hier terug te luisteren. En je kunt er tegenwoordig ook doorheen scrollen.
Veel luister plezierEn voortaan natuurlijk live op maandagavond luisteren
![]()
FOK!radio: Talpa-actie en forumadminquote:Op maandag 26 september 2005 17:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik doen hoor Nolius !!![]()
![]()
![]()
ik ben enkel benieuwd naar het onderwerp van vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |