abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 22:37:15 #101
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30742159
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Opvallend is dat in Libanon (een overwegend Christelijk land) mensen ook erg negatief over joden denken (91%). De link religie valt mijnsinsziens dan alweer weg. Arabisch nationalisme steekt dan wel weer de kop op.
Idd, viel mij ook al op. Maar een land als Indonesie, geen arabisch nationalisme, heeft het ook niet op met joden en het enige verschil met andere landen is dat het wel islamitisch is.

Uitzondering binnen de landen met een christen(meerderheid) bevolking, moslim-landen zijn minder blij met joden en christenen dan christenen met joden en moslims, dat is toch typisch.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30742217
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Tis gewoon een reden waarom wij Nederlanders jullie zo zouden haten, ik persoonlijk merk trouwens weinig van de haart richten moslims om heen, en heb ook zeker geen hekel aan ze. Vind een kleine groep wel wat moeilijk doen als het gaat om de Westerse maatschapij.

Trouwens jullie laten je helemaal gek maken door de media wbt de Lonsdale jongeren (draag zelf geen Lonsdale, maar luister wel hardcore). Ik heb me 2 weken geleden dan ook echt kwaad gemaakt toen Nova het Thunderdome logo in beeld bracht bij een reportage over racisten (die dat niet eens echt waren). Want heel Lonsdale, Hardcore, Thunderome enzv enzv hebben NIKS met racisme te maken, en waar was Nova toen de hardcore scene een feest tegen racisme hield??
dan ben jij verkeerd bezig
en dan nog zeuren met integratie
waarom integreren als jullie ons haten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30742239
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het blijft overeind staan dat Marokkanen zichzelf veel duidelijker naar buiten toe manifesteren als moslims. Gezien Marokkenen oververtegenwoordigd zijn in de kleine criminaliteit is voor de massa die dus niet kan nuanceren, 1 + 1 = 2. Het is geen excuus maar een verklaring, heb jij een excuus voor de anti-joodse gevoelens onder Marokkanen of andere moslims? Ook die mensen kunnen niet nuanceren, jammer maar waar.
Maar natuurlijk, dat doet echter niets af van de verantwoordelijkheid die ze zelf dragen (zoals ik al eerder zijn). Ik heb net zo'n hekel aan nederlanders die niet kunnen nuanceren als aan marokkanen of joden of turken of wat dan ook die niet kunnen nuanceren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30742310
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Idd, viel mij ook al op. Maar een land als Indonesie, geen arabisch nationalisme, heeft het ook niet op met joden en het enige verschil met andere landen is dat het wel islamitisch is.

Uitzondering binnen de landen met een christen(meerderheid) bevolking, moslim-landen zijn minder blij met joden en christenen dan christenen met joden en moslims, dat is toch typisch.
Bij indonesie zou je nog het wahabisme aan kunnen voeren, verkrachtte versie van de Islam, opgezet door Saoedie-arabie, verwikkelt met het arabisch nationalisme en ontwikkelt om (toendertijd) de Ottomanen te verslaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30742351
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef Tarak het volgende:

[..]

In de genoemde statistiek valt op dat voor zowel Turken als Marokkanen geldt (en dat geldt alleen voor deze twee groepen) dat de 2e generatie crimineler is dan de 1e generatie.
Dat bevestigt toch mijn stelling?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 19 september 2005 @ 22:42:25 #106
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30742371
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, dat doet echter niets af van de verantwoordelijkheid die ze zelf dragen (zoals ik al eerder zijn). Ik heb net zo'n hekel aan nederlanders die niet kunnen nuanceren als aan marokkanen of joden of turken of wat dan ook die niet kunnen nuanceren.
Die verantwoordelijkheid ontkende ik ook niet, maar ik ben blij dat je nu nederlanders, marokkanen etc. gelijktrekt en dat er dus niet de suggestie bestaat dat dit gebaseerd zou zijn op racistische sentimenten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  maandag 19 september 2005 @ 22:44:21 #107
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30742449
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het onderwerp is dat Nederlanders zo anti-moslim zijn, vriend...

Daar probeer ik dus een verklaring op te geven zonder te zeggen dat deze sentimenten juist zijn.
Ja, maatje, maar je duidingspoging klopt dus niet....

Daar probeer ik dus even melding van te maken, zonder te zeggen dat deze sentimenten juist zijn...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  maandag 19 september 2005 @ 22:46:04 #108
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30742513
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bij indonesie zou je nog het wahabisme aan kunnen voeren, verkrachtte versie van de Islam, opgezet door Saoedie-arabie, verwikkelt met het arabisch nationalisme en ontwikkelt om (toendertijd) de Ottomanen te verslaan.
Dat klopt, deze stroming is vooral de laatste tijd sterk in opkomst in dit voorheen meest gematigde moslim-land van de wereld. Trieste ontwikkelingen overigens, dan is een land als Marokko veel hoopgevender.

Het lijkt wel dat de voorheen gematigde landen (Turkije en Indonesie) radicaler worden en de voorheen traditionelere landen zoals Marokko, Libanon en Egypte democratischer worden.

De opkomst van de radicale islam in Indonesie zou ook te wijten zijn aan de opkomst van het Christendom, die groeit sterk in het aziatische land.
  maandag 19 september 2005 @ 22:47:23 #109
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30742553
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Ja, maatje, maar je duidingspoging klopt dus niet....

Daar probeer ik dus even melding van te maken, zonder te zeggen dat deze sentimenten juist zijn...
Meldingen zonder onderbouwingen zijn net zo waardevol als een reclamefoldertje in me brievenbus.
pi_30742715
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Die verantwoordelijkheid ontkende ik ook niet, maar ik ben blij dat je nu nederlanders, marokkanen etc. gelijktrekt en dat er dus niet de suggestie bestaat dat dit gebaseerd zou zijn op racistische sentimenten.
Het is inderdaad niet gebaseerd op racistische sentimenten, eerder op onwetendheid of het onvermogen om nuance te maken. Echter wat het gevaar hiervan is, is dat kleine radicale racistische groepen op deze onwetendheid kunnen inspelen en zo een bepaalde groei kunnen forceren. In Nederland is het nog lang niet zo ver, echter er zijn veel voorbeelden waar het fout is gegaan. (Hamas, Al-Quada etc zijn voorbeelden van dit soort groeperingen).
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 19 september 2005 @ 22:54:40 #111
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30742835
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Meldingen zonder onderbouwingen zijn net zo waardevol als een reclamefoldertje in me brievenbus.
Ja, maarrrr, de onderbouwing stond al in de post waar je op reageerde, oh ye of little trust in door-to-door-mailings...
pi_30742880
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet gebaseerd op racistische sentimenten, eerder op onwetendheid of het onvermogen om nuance te maken. Echter wat het gevaar hiervan is, is dat kleine radicale racistische groepen op deze onwetendheid kunnen inspelen en zo een bepaalde groei kunnen forceren. In Nederland is het nog lang niet zo ver, echter er zijn veel voorbeelden waar het fout is gegaan. (Hamas, Al-Quada etc zijn voorbeelden van dit soort groeperingen).
Wederom met je eens. Dit gaat overigens ook op voor 'Londsdale-achtigen'.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  maandag 19 september 2005 @ 23:00:18 #113
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30743039
quote:
Ja, maarrrr, de onderbouwing stond al in de post waar je op reageerde, oh ye of little trust in door-to-door-mailings...
quote:
Er zijn nog veel meer hufterige/criminele/provocerende mensen die zichzelf níet moslim noemen, maar die komen nooit als wapenfeit aan bod in dit soort discussies.... Of kunnen eigenlijk niet als wapenfeit aan bod komen, omdat ze dan geen handig instrumentarium vormen in een drogredenering.
Of je leest je even in op het topic.
  maandag 19 september 2005 @ 23:00:57 #114
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_30743066
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:27 schreef Pracissor het volgende:

[..]

omdat hufterige marokkanen zichzelf wel als 'moslim' beschouwen en dit ook vaak sterk naar buiten dragen.
Daarom zie ik ze elke week op de lijnbaan met een heineken bier of een mixdrankje in hun hand, of een jonko roken in een coffeshop aan de nieuwe binnenweg, en vrouwen 'versieren' voor een sekspartijtje.

Wat een voorbeeldige moslims.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 19 september 2005 @ 23:02:03 #115
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30743116
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Daarom zie ik ze elke week op de lijnbaan met een heineken bier of een mixdrankje in hun hand, of een jonko roken in een coffeshop aan de nieuwe binnenweg, en vrouwen 'versieren' voor een sekspartijtje.

Wat een voorbeeldige moslims.
Precies, op grond van de Koran kan je dit natuurlijk geen moslims noemen. Maar lees daarom de posts van Mutant en mij even door.
pi_30743252
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Nogmaals: waar zie je dat dan staan? Ik kom het woord moslim niet tegen en moet dus constateren dat je geen bron hebt waarin de link tussen moslims en criminaliteit wordt belicht.

Jammer voor je
als jij een kutje ziet wil je dan ook eerst de borsten zien om er zeker van te zijn dat het een vrouw is?
pi_30743266
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Precies, op grond van de Koran kan je dit natuurlijk geen moslims noemen. Maar lees daarom de posts van Mutant en mij even door.
Op basis van hun gedrag zouden ze idd geen goede moslims zijn. Ik geloof overigens ook niet dat deze gasten de trouwe bezoekers van de lokale moskee zijn ... Gelegenheidsmoslims zijn het!
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_30743434
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

als jij een kutje ziet wil je dan ook eerst de borsten zien om er zeker van te zijn dat het een vrouw is?

Dat vraag je nou net aan de verkeerde
  maandag 19 september 2005 @ 23:09:05 #119
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30743437
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Pim is juist 1 van de oorzaken van die grote anti-moslim stemming.

Heb jij cijfers waaruit blijkt dat moslims voor criminaliteit en andere ellende zorgen? Voor zover ik weet houdt de politie geen religie bij maar ik kan het mis hebben hoor.
sch, deze discussie hebben wij ook al een jaar geleden gevoerd. Er is een rapport van het SCP waarin afkomst vermeld staat bij misdaadcijfers. En ja, afkomst is geen religie maar het is een beetje onzin om aan te nemen dat als het merendeel marokkaans is, daarvan een minderheid moslim is.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_30743526
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef evert het volgende:

[..]

sch, deze discussie hebben wij ook al een jaar geleden gevoerd. Er is een rapport van het SCP waarin afkomst vermeld staat bij misdaadcijfers. En ja, afkomst is geen religie maar het is een beetje onzin om aan te nemen dat als het merendeel marokkaans is, daarvan een minderheid moslim is.
Nee, dat is geen onzin. Wat weten we nou over het geloof van die jongens? Waarom zou je daar een verband mee leggen als je er niks over weet? Je moet de gegevens gebruiken die relevant zijn e niet die veel mensen blijkbaar wenselijk vinden om te gebruiken.

Zodra je mij duidelijk maakt dat de criminaliteit rechtstreeks voortvloeit uit het geloof, vind ik het relevant om dat te vermelden.
pi_30743650
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar dit weerlegt niet mijn argument natuurlijk. Antillianen en Surinamen nemen relatief gezien plek 1 en 2 in de criminaliteitsladder, je mag aannemen dat het geen moslims zijn, eerder christelijk. En nu?
hoe groot zijn deze groepen en in welk opzicht hebben de gewone mensen er last van?
als die surinamers en antillianen in het drugsmileu zitten en zodoende hoog in de criminaliteits statistieken is dat anders dan de straatagressie van moslims
pi_30743695
ik zou me schamen als Nederlander dat 1 op de 2 Nederlanders Moslims haat
waarom eigenlijk zou het niet weten
  maandag 19 september 2005 @ 23:16:08 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30743744
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
Inderdaad een grote schande. Stelletje kneuzerige boeren hier.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 19 september 2005 @ 23:17:20 #124
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30743794
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef evert het volgende:

[..]

Er bestaat in de sociologie ook nog zoiets als sociale status en immigrantenschap; dat criminele statistieken uitwijzen dat er momenteel veel Marokkannen (en dus Moslims) gevangen zitten, wil dus niet zeggen dat bepaalde mensen die een bepaald geloof aanhangen crimineler van inborst zijn.
pi_30743799
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
ik schaam me er absoluut niet voor.
in mijn mileu krijg ik er toch niet veel mee te maken.
verbaast me trouwens wel dat heel veel mensen de laatste tijd een onzettende hekel aan moslims krijgen.

een vriendin die het altijd opnam voor moslims is sinds ze in de stad woont behoorlijk haatdragend tegenover die groep geworden....rara hoe kan dat?
pi_30743909
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

verbaast me trouwens wel dat heel veel mensen de laatste tijd een onzettende hekel aan moslims krijgen.

een vriendin die het altijd opnam voor moslims is sinds ze in de stad woont behoorlijk haatdragend tegenover die groep geworden....rara hoe kan dat?
wat zou jou antwoord zijn als wij alle Moslims / allochtonen allemaal afkeren van Nederlanders en ze gaan haten '????
pi_30743939
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

pi_30743983
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dit soort reacties koop je ook niets voor.
pi_30743986
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef Meki het volgende:

[..]

wat zou jou antwoord zijn als wij alle Moslims / allochtonen allemaal afkeren van Nederlanders en ze gaan haten '????
ik denk dat je dan binnen afzienbare tijd weer geiten zit te hoeden in een of ander gebergte!

trouwens mensen als jou, BSB, meh7 en mutant01 maken het er nou niet bepaald beter op voor de moslims. denk dat jullie juist haat zaaien met je achterlijke gedoe hier!

en dan die irritante filmpjes van de meki-shop. "irritant kutkind" was wat het eerste in me te binnen schoot...
  maandag 19 september 2005 @ 23:22:26 #130
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30743987
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

Omdat ze nu veel met criminele allochtonen te maken krijgt en niet zo snugger is onderscheid te maken tussen hen en normale moslims vermoed ik.
pi_30744060
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Omdat ze nu veel met criminele allochtonen te maken krijgt en niet zo snugger is onderscheid te maken tussen hen en normale moslims vermoed ik.
naja, ze studeerd rechten dus ze zal wel meer kennis hebben van wat onze moslim vriendjes uitvreten allemaal door de jurispredentie
  maandag 19 september 2005 @ 23:25:34 #132
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30744096
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:24 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

naja, ze studeerd rechten dus ze zal wel meer kennis hebben van wat onze moslim vriendjes uitvreten allemaal door de jurispredentie
Als goed opgeleide mensen niet eens onderscheid kunnen maken tussen criminele allochtonen en moslims in het algemeen en dan een hekel aan moslims krijgen, is het allemaal nog heel veel triester dan ik dacht hier.
pi_30744134
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

ik denk dat je dan binnen afzienbare tijd weer geiten zit te hoeden in een of ander gebergte!

trouwens mensen als jou, BSB, meh7 en mutant01 maken het er nou niet bepaald beter op voor de moslims. denk dat jullie juist haat zaaien met je achterlijke gedoe hier!

en dan die irritante filmpjes van de meki-shop. irritant kutkind was wat het eerste in me te binnen schoot...
gaan we verder ? niet te persoonlijk ??

geef jij nou ons het schuld van haat zaaien
jij gaf het toe jij haat Moslims zonder een goede reden ??
pi_30744144
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:24 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

Sorry, maar dat iemand rechten studeert zegt mij helemaal niets.
  maandag 19 september 2005 @ 23:27:33 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30744170
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

en dan die irritante filmpjes van de meki-shop. "irritant kutkind" was wat het eerste in me te binnen schoot...
Pffff. wat een kinderachtig gefrustreerd gedoe hier .
pi_30744179
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Sorry, maar dat iemand rechten studeert zegt mij helemaal niets.
Behalve dan dat een echte studie er niet in zat.
pi_30744188
belgie, engeland, frankrijk, italie, nederland, duitsland, spanje. dat zijn zo de landen waarvan ik weet dat de moslimgemeenschap grote problemen heeft met de plaatselijke cultuur, bevolking en gezag.

dan hebben we het nog niet eens wat ze flikken in landen als iran. maar ja dat zullen wel allemaal incidenten zijn...
pi_30744213
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Hehe, daar ga ik verder niet over oordelen.
pi_30744231
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef gelly het volgende:

[..]

dat mag ik al niet meer zeggen van haar
pi_30744270
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

dat mag ik al niet meer zeggen van haar
Sorry, maar ik kan mij niet voorstellen dat jij op een hoger niveau actief bent ...
pi_30744276
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Meki het volgende:

[..]

gaan we verder ? niet te persoonlijk ??

geef jij nou ons het schuld van haat zaaien
jij gaf het toe jij haat Moslims zonder een goede reden ??
ik haat niet alle moslim maar aangezien alevieten maar een klein percentage van de soorten moslims uitmaakt hat ik er wel veel ja. net zo goed dat ik refo's haat maar die zijn over het algemeen niet agressief...
pi_30744283
Nederlandse Antillen en Griekenland en Indonesie en Aruba etc.

weet jij wat Nederlanders 60 jaar geleden hebben uitgeflikt ?
juist ze mishandelen Indonesiers en deden mee aan slaven

wie was er 9 jaar geleden schuldig aan de dood van duizenden moslims??
juist Nederland

of maak dat niet uit , voor dit doe jij je ogen dicht
  maandag 19 september 2005 @ 23:33:10 #143
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30744357
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef Meki het volgende:
Wat is hiermee Meki? .
  maandag 19 september 2005 @ 23:33:29 #144
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30744376
quote:

Zestig jaar geleden nog slavernij?
quote:
juist Nederland

Hebben de Nederlanders dan moslims vermoord?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30744385
quote:

juist Nederland

Kom op zeg. Gaan we zo beginnen ... Zo kunnen we wel even verder gaan. Alhoewel jij mij wel mag uitleggen wat Nederland in Griekenland heeft gedaan. Mijn Russische helft heeft ook geen schuldgevoel n.a.v wandaden uit het verleden.
pi_30744442
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Kom op zeg. Gaan we zo beginnen ... Zo kunnen we wel even verder gaan. Alhoewel jij mij wel mag uitleggen wat Nederland in Griekenland heeft gedaan. Mijn Russische helft heeft ook geen schuldgevoel n.a.v wandaden uit het verleden.
Kontkorstje liet een een lijst zien wat Moslims deden en welke landen en liet hem mijn lijst zien

en trouwens van griekenland daar veroorzaken ned. toeristen veel overlast
pi_30744457
quote:

juist Nederland

ooit iemand gehoord die de politionele acties goedkeurde? ik ken niemand namelijk. volgens mij is er zelfs officieel excuses gemaakt. en dat was 60 jaar geleden. btw armenen...turkije...moslims...genocide...nooit toegegeven!

diezelfde soldaten zijn nu allemaal psychische wrakken. als je wilt afgeven op iemand doe dat dan op de slappe regering die ook rellende moslims niet adequaat durft aan te pakken!

nee ik doe mijn ogen er niet voor dicht. ik als gedeeltelijk buitenlander heb me wel geintegreerd en ben op mijn aangeleerde mediterrane eetstijl (waar ik nooit iemand over hoor klagen als ik kook ) gewoon nederlander
pi_30744483
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef Tarak het volgende:

[..]

Zestig jaar geleden nog slavernij?

[..]

Hebben de Nederlanders dan moslims vermoord?
voorbeeld

ze lieten de oorlogmachines hun gang doorgaan in Bosnie
pi_30744497
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Kontkorstje liet een een lijst zien wat Moslims deden en welke landen en liet hem mijn lijst zien

in spanje veroorzaken ze ook veel overlast. ze brengen er ook heel veel geld naar toe.
btw ooit gezien hoe de guarda civil rellende nederlanders aanpakt. wou dat ze dat bij alle rel-moslims deden....
pi_30744517
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]
Nederlandse toeristen brengen daar voornamelijk veel geld heen. Er zijn idd een paar incidenten geweest, maar de Grieken verwelkomen Nederlanders nog met open armen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')