je hebt mailquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:28 schreef o0pS het volgende:
200,- is verkocht aan Maxtar
mail even voor afhandeling naar kiara32@home.nl![]()
ik snap hier ook niks meer van zoals je hier boven zelf kan lezen is de telefoon aan mij beloofd zoals de TS zelf ook gezegt heeft!! in dit topic dat hij verkocht is aan maxtar ik dus we hebben donderdag nog contact gehad dat hij hem op zou sturen!ik heb geen flauw idee hoe dit nou zit en wie hem nou krijgt ik zag dat arjen wel eerder gepost als mij heeft maar 150 geboden terwijl TS er 200 voor wou hebben en dat heb ik geboden en daarom heeft TS ook in dit topic gezet dat hij verkocht is aan maxtar. we hebben donderdagavond nog telefonisch contact gehad. en sinds heb ik ook niks meer van TS gehoort ik zou het graag wel willen wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef arjen1985 het volgende:
Bedankt ElisaB
o0pS, zoals je weet heb je het geld al en je zou de telefoon vrijdag op de post doen zodat ik hem zaterdag zou hebben.
En vandaag heb ik niks binnengekregen en je email werkt ook niet meer?
mischien dat je hier kan posten hoe en wat?
cc-tje gestuurdquote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef arjen1985 het volgende:
en elisab, mijn email is arjen1985 at home . nl
Dat klopt wel voor mijn gevoel. Alleen is nog even de vraag wie van de twee het pakketje krijgtquote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Meestal krijg je je pakketje dan maandag/dinsdag binnen, als ik me niet vergis?
TS moet toch wel iets hebben afgesproken met arjen1985. Kan me namelijk niet voorstellen dat arjen1985 zomaar zelf het rekeningnummer heeft geradenquote:Op zondag 25 september 2005 12:30 schreef SHE het volgende:
whehe..die maxtar wordt 'm beloofd en vervolgens gaat 1985 geld sturen![]()
Ik doelde meer op dit:quote:Op zondag 25 september 2005 12:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TS moet toch wel iets hebben afgesproken met arjen1985. Kan me namelijk niet voorstellen dat arjen1985 zomaar zelf het rekeningnummer heeft geraden
afwachten maarquote:Hoi Arjen
Zoals je mischien al gemerkt hebt doet mijn oude email adres het niet meer.
Ik ga verhuizen en heb mijn @home opgezegt, maar ik wist niet dat het al zo snel afgesloten zou worden.
Ik kan in elk geval op al mijn @home adressen niet meer inloggen
Heb net via FOK je email adres op moeten vragen.
Zou je aub je adres nog een keer willen sturen naar dit email adres?
Ik kan niet meer inloggen in mijn oude mail en ben je adres dus kwijt!
Je hebt het geld al overgemaakt?quote:Op zondag 25 september 2005 12:53 schreef arjen1985 het volgende:
Ik heb contact gehad met hem over de mail en ik heb het geld al overgemaaktwoensdag al.
Maar ik heb zonet een mail gekregen van Oops en daar staat in:
[..]
afwachten maar
Of hij stort het geld terug en handelt de verkoop met jouw af ?quote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef Maxtar het volgende:
volgens mij komt het dat hij liever aan mij wou verkopen omdat ik meer had geboden maar hij had vast niet gedacht dat arjen zo snel geld over zou maken misschien wel niet over gehad alleen gegevens gegeven oops had me donderdagav. gebelt omdat ik nog paar dingen wou weten en het allemaal wat vaag vond en toen hadden we afgesproken dat hij zou versturen maar toen kwam hij er ook achter dat arjen al geld over had gemaakt dat had hij me ook nog gemailt maar volgens mij was dat nog niet de bedoeling. maarja als hij contact heeft gehad met arjen zou het vast wel goed komen voor hem![]()
maarja eigenlijk klopt het niet helemaal zoals het is gegaan.
Dat zou minstens zo vreemd zijn. Een deal is een deal, is een deal is een dealquote:Op zondag 25 september 2005 13:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of hij stort het geld terug en handelt de verkoop met jouw af ?
nou dat vind ik nou ook hier klopt niks van arjen heeft ten eerst te weinig geboden en het staat niet in topic dat hij de nieuwe eigenaar zou zijn!!quote:Op zondag 25 september 2005 19:01 schreef SHE het volgende:
Hij kon zelf niet op Fok! reageren en ook aan maxtar uitleggen waarom hij zijn belofte heeft geschonden?
Lees nog eens goed wat je hebt geschreven. Dat kán toch helemaal nietquote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef Maxtar het volgende:
arjen heeft gewoon het geld over gemaakt zonder dat oops het zelf gezegt heeft zoals ik het begrijp dus niet eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |