je hebt mailquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:28 schreef o0pS het volgende:
200,- is verkocht aan Maxtar
mail even voor afhandeling naar kiara32@home.nl![]()
ik snap hier ook niks meer van zoals je hier boven zelf kan lezen is de telefoon aan mij beloofd zoals de TS zelf ook gezegt heeft!! in dit topic dat hij verkocht is aan maxtar ik dus we hebben donderdag nog contact gehad dat hij hem op zou sturen!ik heb geen flauw idee hoe dit nou zit en wie hem nou krijgt ik zag dat arjen wel eerder gepost als mij heeft maar 150 geboden terwijl TS er 200 voor wou hebben en dat heb ik geboden en daarom heeft TS ook in dit topic gezet dat hij verkocht is aan maxtar. we hebben donderdagavond nog telefonisch contact gehad. en sinds heb ik ook niks meer van TS gehoort ik zou het graag wel willen wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef arjen1985 het volgende:
Bedankt ElisaB
o0pS, zoals je weet heb je het geld al en je zou de telefoon vrijdag op de post doen zodat ik hem zaterdag zou hebben.
En vandaag heb ik niks binnengekregen en je email werkt ook niet meer?
mischien dat je hier kan posten hoe en wat?
cc-tje gestuurdquote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef arjen1985 het volgende:
en elisab, mijn email is arjen1985 at home . nl
Dat klopt wel voor mijn gevoel. Alleen is nog even de vraag wie van de twee het pakketje krijgtquote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Meestal krijg je je pakketje dan maandag/dinsdag binnen, als ik me niet vergis?
TS moet toch wel iets hebben afgesproken met arjen1985. Kan me namelijk niet voorstellen dat arjen1985 zomaar zelf het rekeningnummer heeft geradenquote:Op zondag 25 september 2005 12:30 schreef SHE het volgende:
whehe..die maxtar wordt 'm beloofd en vervolgens gaat 1985 geld sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |