En dan hebben we qua franse juweeltjes ook nog:quote:Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Delicatessen heb ik ook nog.. La cité heb ik nog niet gezien.
Irriversible een juweeltje?quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan hebben we qua franse juweeltjes ook nog:
8 femmes, irriversible, a l'amour pas du tout, jeux d'enfants, thomas est amoureux, ls triplettes de belleville, les invasion barbares (ja ok, canadees maar we franstalig)
negimaquote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oef.. das een foute gedachte..
Ter illustratie:
[afbeelding]
Weliswaar een donker ziek juweeltje, maar ik vond 'm goed.quote:
A la folie pas du tout, is het toch? Die heb ik tenminste in de kast staan.quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan hebben we qua franse juweeltjes ook nog:
8 femmes, irriversible, a l'amour pas du tout, jeux d'enfants, thomas est amoureux, ls triplettes de belleville, les invasion barbares (ja ok, canadees maar we franstalig)
Goed is ie zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weliswaar een donker ziek juweeltje, maar ik vond 'm goed.
Dat komt ook door de toon die e rin verwerkt zit. De regisseur heeft een hele lage bromtoon in de eerste scenes verwerkt en da's blijkbaar een toon die je bij aardbevingen ook hoort en die mensen desoriënteerd en misselijk maakt. Gooi daar de draaiende camera bij en de flitsende lichten en de brandblusser-scene en je hebt je misselijkheid te pakkenquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
Goed is ie zeker.. Alleen de eerste keer dat ik em keek zette ik em na een half uur uit... Dat camerawerk... ik werd een beetje misselijk.
.
*kijkt* jah, diequote:Op maandag 19 september 2005 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
A la folie pas du tout, is het toch? Die heb ik tenminste in de kast staan.
Ik las zoiets op IMDB ja.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt ook door de toon die e rin verwerkt zit. De regisseur heeft een hele lage bromtoon in de eerste scenes verwerkt en da's blijkbaar een toon die je bij aardbevingen ook hoort en die mensen desoriënteerd en misselijk maakt. Gooi daar de draaiende camera bij en de flitsende lichten en de brandblusser-scene en je hebt je misselijkheid te pakken
Ok. Gewoon ondergaan die film. De film zelf velt geen oordeel maar laat je zelf je eigen conclusies trekken. En hoe meer je je inleeft in het eerste gedeelte van de film, hoe schokkender de gebeurtenissen daarna zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Weemz het volgende:
En Elephant? Hoe is die?
HOMOquote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
RED RED WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
Blech, van die zemelige zeikmuziek. Reeeed reeed whhhhiiiiiiiiiiiiiiiiine *zeurklank maak*quote:
Die heb ik na tien minuten uitgezet. Kon me niet boeien, rare manier van filmen.quote:
RUGRIDDERquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
NAMAAKWIJF
daar heb ik het ook niet over, daar ben ik het mee eens
Films in Bold vind ik ook super.quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Ang3l het volgende:
In mijn top 10 staan (in willekeurige volgorde):
Amélie
Das Experiment
Requiem for a dream
Dogville
Y tu mama tambien
La vita es bella
Lola rennt
Der untergang
Chocolat
Festen
En daar zitten maar 2 amerikaanse tussen zie ik nu
Voor mij dus DE reden om een film niet te kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt ook door de toon die e rin verwerkt zit. De regisseur heeft een hele lage bromtoon in de eerste scenes verwerkt en da's blijkbaar een toon die je bij aardbevingen ook hoort en die mensen desoriënteerd en misselijk maakt. Gooi daar de draaiende camera bij en de flitsende lichten en de brandblusser-scene en je hebt je misselijkheid te pakken
Die zouden er bij mij wel instaan als het de top20 wasquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Timmah het volgende:
- Mulholland Drive
- Un Long Dimanche
- Big Fish
- Donnie Darko
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind
- Lost in Translation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |