Ah, ik heb een medestandequote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Cybart het volgende:
man o man wat erger ik me aan een puber
en wat is John een first class tyfus eikel
Idd.. 't is een uitgemolken kloothommel..quote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Cybart het volgende:
man o man wat erger ik me aan een puber
en wat is John een first class tyfus eikel
En die van mij zijn:quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn favos:
Legal Drug: Een mysterieus verhaal, met shounen-ai
XXXHolic: Erg trippy mysterieus en grappig.
Negima: Harry Potter meets perverse humor. Erg leuk!
Chobits: Tikkeltje Schi-fi, Romantisch verhaal.
X/1999 , episch fantasy verhaal, met hier en daar een vleugje Shounen-ai.
fake is in de sale bij de ABCquote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En die van mij zijn:
Rin!
Kiss Scandal
Our Kingdom
Fake
Only the Ring Finger knows
Bukiyou_na_Silent
Demon Diary
Powerful gossip
Oasis Project
Black Knight
Little Butterfly
En nog veel meer....
Kon je die maar wegstemmen hequote:
Voor jou een vraag... Voor mij een weet. Het zal niet ieders smaak zijn, maar ik vind em leuk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef Weemz het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe wiskundemeneer eruitziet Timmah
Ninoquote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Voor jou een vraag... Voor mij een weet. Het zal niet ieders smaak zijn, maar ik vind em leuk.. Hij doet me denken aan Nino uit Amelie.
.
[afbeelding]
Nou, met Mathieu Kassovitz is niets mis hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Voor jou een vraag... Voor mij een weet. Het zal niet ieders smaak zijn, maar ik vind em leuk.. Hij doet me denken aan Nino uit Amelie.
.
[afbeelding]
Klein beetje maar heur... maar hijs wel errug tofquote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
.
[afbeelding]
Geen van beide.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef Weemz het volgende:
Nou, hij ziet er in ieder geval stukken beter uit dan mijn wiskundeleraar op de middelbare... Maar ff een ander vraagje: is hij nu je leraar, is hij ooit je leraar geweest of geen van beide?
quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Klein beetje maar heur... maar hijs wel errug tof.
Uhuh.quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Timmah schopt jou nu onder de tafel. Ssssstttt! Niet zeggen!.
Oh God. Kijk ons even overkomen als de ongeïnteresseerde puber. Dat jij Amélie nou niet kent. Zit jij nou op het VWO?quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk ons even verstand hebben van Franse cinema.
Wat neuzel je dan?quote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ken Amelie wel.
Ik ben keigeinteresseerd.
Al 50 topics terug hoorquote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef Weemz het volgende:
ff een vraagje hoor (ja ik ben lekker op dreef)... Heeft Suus-Chan al een lijstje ingevuld?
Mjah.. dat wist ik. Ik vind Audrey niet helemaal in de rol passen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie trouwens al gezien dat Audrey Tautou meespeelt in The Da Vinci Code (als Sophie Neveu) en Ian McKellen als Sir Leigh Teabing?
Vast wel en dan loop ik weer Heel Erg Achter, maar ja.
Geef het een kans. Amelie is 1 van mijn eerste Franse films geweest, en is mijn all-time Favoriete film geworden. Superfilm.quote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef Cybart het volgende:
franse films....... zelfs zappen langs TV5 is een kwelling
Uuuhm, jah beetje welquote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie trouwens al gezien dat Audrey Tautou meespeelt in The Da Vinci Code (als Sophie Neveu) en Ian McKellen als Sir Leigh Teabing?
Vast wel en dan loop ik weer Heel Erg Achter, maar ja.
Suus is een goede vriendin van mij... komt heel af en toe eens langs.quote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef Weemz het volgende:
Heb ik dat zomaar gemist? Ik heb je nooit eerder gezien...
Ik herinner me nog een tijd dat ik ook gruwelde bij buitenlandse films... dat was de tijd dat ik er nog bijna gene gezien hadquote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Geef het een kans. Amelie is 1 van mijn eerste Franse films geweest, en is mijn all-time Favoriete film geworden. Superfilm..
Gewoon voor de gezelligheidquote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Suus is een goede vriendin van mij... komt heel af en toe eens langs..
Heb je Un Long Dimanche ook gezien van Jeunet? Die is ook GE-WEL-DIGquote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een tijd dat ik ook gruwelde bij buitenlandse films... dat was de tijd dat ik er nog bijna gene gezien had"Van die stomme pseudo intellectuele films! Ik ga naar de bios voor vermaak, niet om moeilijk te doen!" .... en toen zag ik Amélie
Jah. En La cité des enfants perdus en delicatessenquote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heb je Un Long Dimanche ook gezien van Jeunet? Die is ook GE-WEL-DIG.
Delicatessen heb ik ook nog.quote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. En La cité des enfants perdu en delicatessen
Zaterdag..hoelaat weet k nie..quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand wanneer Exp. Robinson herhaald wordt? Of wanneer de uitzending online staat?
Oef.. das een foute gedachte.quote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo dacht ik eerst ook dat Japanse strips voor kleine kinderen waren..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |