Beujver! Jij hier? Ik dacht dat jij op MSN zat!quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beujver! Jij hier? Ik dacht dat jij op MSN zat!![]()
.
Snap jij dat nou, heet Timmah de leukste mooiste beste shounen-ai anime serie gedownload, kijkt hij 'm niet verder dan aflevering 2.quote:
Ik ben altijd leuk ende grappig.quote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef Suus-chan het volgende:
Kun jij wel leuk ende grappig zijn op commando?
Nou, volgens sommigen wel, maar die vinden alles shounen-ai. Neej, ik bedoelde natuurlijk Kyou Kara Maou!quote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef Suus-chan het volgende:
wolf's rain shounen ai?
Ok, verzin een grappig antwoord op deze vraag: ''hebban olla uogalaquote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben altijd leuk ende grappig..
Oh die! hihi, tja... ik vond t ook zonde! hij wou t niet eensch met mij kijken! ik heb alleen de hoogtepuntjes mogen aanschouwenquote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, volgens sommigen wel, maar die vinden alles shounen-ai. Neej, ik bedoelde natuurlijk Kyou Kara Maou!
Uuat unbidan uue nu?quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Ok, verzin een grappig antwoord op deze vraag: ''hebban olla uogala
nestas higunnan hinase hic anda thu?''
Komt nog wel.quote:Op maandag 19 september 2005 21:22 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Oh die! hihi, tja... ik vond t ook zonde! hij wou t niet eensch met mij kijken! ik heb alleen de hoogtepuntjes mogen aanschouwen.
Wat hebberig van TImmah dat hij dat dan allemaal weer voor zichzelf houdt.quote:Op maandag 19 september 2005 21:22 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Oh die! hihi, tja... ik vond t ook zonde! hij wou t niet eensch met mij kijken! ik heb alleen de hoogtepuntjes mogen aanschouwen.
Nahja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat hebberig van TImmah dat hij dat dan allemaal weer voor zichzelf houdt..
Zo oud ben ik nou ook weer niet heur.quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Ok, verzin een grappig antwoord op deze vraag: ''hebban olla uogala
nestas higunnan hinase hic anda thu?''
Waar zou je dan te oud voor zijn Beav?quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet heur..
Ja dat is idd handiger als je geen spoilers wiltquote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Andyvie het volgende:
wat is nou goeie manga om mee te beginnen? Want iedereen heeft het erover en ik heb wel eens wat gedownload, maar pas na de helft van het bestand kwam ik erachter dat het misschien handiger was om van rechts naar links te lezen
Kiss Scandal! Dat is dan wel shounen-ai manga (zeg maar homo-romantisch), maar ik neem aan dat je dat niet erg vindt.quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Andyvie het volgende:
wat is nou goeie manga om mee te beginnen? Want iedereen heeft het erover en ik heb wel eens wat gedownload, maar pas na de helft van het bestand kwam ik erachter dat het misschien handiger was om van rechts naar links te lezen
Welk genre hou je van?quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Andyvie het volgende:
Wel gewoon van boven naar beneden toch?quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kiss Scandal! Dat is dan wel shounen-ai manga (zeg maar homo-romantisch), maar ik neem aan dat je dat niet erg vindt..
Je moet inderdaad wel van rechts naar links lezen, maar dat went gauw..
Fake met Dee & Ryoquote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kiss Scandal! Dat is dan wel shounen-ai manga (zeg maar homo-romantisch), maar ik neem aan dat je dat niet erg vindt..
Je moet inderdaad wel van rechts naar links lezen, maar dat went gauw..
Alles. Komedie, Sci-fi.... maar ook Shounen-ai dus... (Gayquote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja. weet ik veel? Ik weet niet eens wat er is?
Ecchi!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja. weet ik veel? Ik weet niet eens wat er is?
Ja, alleen moet je de plaatjes en tekstballonnen van rechts naar links volgen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wel gewoon van boven naar beneden toch?
Ach, daar heb ik geen moeite meequote:Op maandag 19 september 2005 21:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alles. Komedie, Sci-fi.... maar ook Shounen-ai dus... (Gay)
Mijn favos:quote:Op maandag 19 september 2005 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik geen moeite voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |