Dankjewel!quote:
Turks.quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ali.Ben je turks/marokkaans/wat dan ook??
Dus ook niet moslim... Net zo min als veel Nederlandse namen per sé christelijk zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
''Moslim'', niet gelovig maar goed.![]()
Vind je het erg als ik je nick afkort tot Wiezali?quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
''Moslim'', niet gelovig maar goed.![]()
Ok.quote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dankjewel!.
En wees welkom. Het zijn allemaal gemene vieze ouwe mannetjes hier, maar op zich wel lief hoor..
Ik ben ook Protestant opgevoed, maar ik geloof het nou verder wel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef tech het volgende:
[..]
Dus ook niet moslim... Net zo min als veel Nederlandse namen per sé christelijk zijn.
Arabische naam.
Wiezali?quote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je nick afkort tot Wiezali?.
Ik ben ook Protestant opgevoed, en ik ben blij met mijn opvoeding. Maar ik houd er een eigen beeld en mening op na.quote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ook Protestant opgevoed, maar ik geloof het nou verder wel..
Mjah, ik ben ook islamtisch opgevoed hoor. Alleen ik geloof er niet meer in.quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ben ook Protestant opgevoed, en ik ben blij met mijn opvoeding. Maar ik houd er een eigen beeld en mening op na.
quote:
Sorry hoor, maar ik ken echt geen DP.quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef creno het volgende:
potverdorie, daar heb je DP wéér met een kloon
Mag Sambo wel?quote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Wiezali?
Mijn best hoor.
Als je me maar geen Achmed Yoessef Ibrahim gaat noemen ofzo.
Ik bedoel het ook niet onaardig. Maar anders wordt het WZHW ofzo. En dan vind ik Wiezali liever/leuker klinken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Wiezali?
Mijn best hoor.
Als je me maar geen Achmed Yoessef Ibrahim gaat noemen ofzo.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef creno het volgende:
[..]
rocky...
het blijft een leuke grap
quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mag Sambo wel?
/'local' modus
[afbeelding]
Doei!quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ken echt geen DP.![]()
Majah nu moet ik echt weeg. Tot ziens allemaal.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef creno het volgende:
potverdorie, daar heb je DP wéér met een kloon
Sorry?quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Wat hoor ik nu, ga je mee naar de Efteling?.
Ooh, ok.quote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zelfspot+league of gentlemen.
Zou Waxje dan iets weten wat ik zelf nog niet weet?quote:
Je bedoelt dat hij nog steeds bij jou buiten voor de deur staat?quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou Waxje dan iets weten wat ik zelf nog niet weet?.
Is dat Waxje?!quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij nog steeds bij jou buiten voor de deur staat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |