The Patriotquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:22 schreef Frank79 het volgende:
Verdorie...
Oke, makkelijke vraag:
Noem 5 films met Heath Ledger
Das wel heel erg rap. En dat vind ik helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef Sheridana het volgende:
The four feathers
10 things I heat about you
the brothers grimm
Ned kelly
a Knight's tale
Ja, ik dacht, die arme jongen wil naar bed toe....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:24 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Das wel heel erg rap. En dat vind ik helemaal niet erg!
Sheridana +2
Welterusten, veel plezier nog!
Dit komt me zó bekend voor deze scène. Ik kan 'm alleen nog niet plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:28 schreef Sheridana het volgende:
Ja, ik dacht, die arme jongen wil naar bed toe....
Anyways....name that movie!!When Alice the librarian is queried as to whether anyone in her family had ever had any history of mental illness, she replies she had an uncle who thought he was St. Jerome. Jerome is the patron saint of librarians.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:37 schreef ranja het volgende:
Ghostbusters?
Pret a Porter?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef ranja het volgende:
De genoemde mensen zijn allemaal heren, een leeft er inmiddels niet meer. De film is uit 1992.
klinkt idd zeer plausibelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen van Pearl Jam en Alice in Chains?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt idd zeer plausibel
verder geen idee over de titel als dat zo zou zijn
Oh ja, dat zal wel goed zijn. Echt een ranja-film!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:07 schreef Sheridana het volgende:
Singles?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:07 schreef Sheridana het volgende:
Singles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |