quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef EricusMaximus het volgende:
Niet a perfect world
zo hoef je zelf geen antwoord te geven, sokolsky. Aardig he
Natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef victorinox het volgende:
Paris, Texas?
Ik heb de film niet gezien, maar het kwam door America, Limburg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef Sokolsky het volgende:
Wat deed 't 'm? Het tweede plaatje of de hints?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef RuneRose het volgende:
Madagaskar? Ik kan zo snel niet op iets anders met een leeuw en een zebra komen.
Nee, helaas, geen Owen Wilson.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:37 schreef Sheridana het volgende:
OW Owen Wilson?
Nee, de film is jonger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef sampoo het volgende:
The Color Purple?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Sheridana het volgende:
Maar het is wel Oprah Winfrey?
Ook geen moeders voor de trein.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Sheridana het volgende:
Throw momma from the train?
Ik zat te denken aan Olivia.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Sheridana het volgende:
oh damn, ik ken verder weinig vrouwennamen die met een O beginnen....Olga? Oksana?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Sheridana het volgende:
oh damn, ik ken verder weinig vrouwennamen die met een O beginnen....Olga? Oksana?
Vreemd, ik vind je nou helemaal niks weghebben van Alicia Silverstone.quote:
Nee, toch niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind je nou helemaal niks weghebben van Alicia Silverstone.
Helpt nog niet echt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef RuneRose het volgende:
Oké, nog een hint. OW is Olivia Williams.
Nee, echt niet. Wel een beetje Queen Latifah. Moet ik nu heel hard wegrennen?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee, toch niet?
Hi Bwen!
OT:
Ik ken geen Olivia Williams....
Oh, ik dacht dat Bill Nighy en Olivia Williams toch wel een klein beetje bekend waren, vooral Bill Nighy; Shaun of the Dead, Underworld, Enduring Love, Love Actually en nog een aantal films, waaronder Lucky Break, wat het antwoord was op deze vraag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ik ook niet. Ik ken ook die acteurs niet echt eigenlijk
terustequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Bill Nighy en Olivia Williams toch wel een klein beetje bekend waren, vooral Bill Nighy; Shaun of the Dead, Underworld, Enduring Love, Love Actually en nog een aantal films, waaronder Lucky Break, wat het antwoord was op deze vraag.![]()
Nou, iemand anders mag doorgaan, want ik ben erg moe en ga lekker onder de wol.![]()
Gelukkig draag ik altijd dit:quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Sheridana het volgende:
Oh en mr_a...Ik geef je een voorsprong van 2 tellen....
Ik wel, maar ik weet toch niksquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Sheridana het volgende:
Truste Bwennie en RR
De rest nog wakker....?
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef RuneRose het volgende:
Helemaal vergeten iedereen nog een prettige nacht te wensen! Slaap zacht!![]()
![]()
Ben nog ergens mee bezig. Dus ben er voorlopig nog wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Sheridana het volgende:
Truste Bwennie en RR
De rest nog wakker....?
There there....deze weet jij ook!!quote:
Check!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
At close range = Christopher Walken
Bad Boys = Esai Morales
The assassination of Richard Nixon = Naomi Watts
Were no Angesl = De Niro
28 grams = Del Toro
Mystic river = Robbins
Falcon and the snowman = Hutton
Colors = Duvall
Nee, het is niet meneer Spacey.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef ranja het volgende:
de vader van Kevin Spacey?
Geboren in New Jersey maar van Italiaanse afkomst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef dolle_hond het volgende:
lijkt wel een rus
Sheridana +2quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Sheridana het volgende:
Frank Langella!!
Zo, dat was nog een zware bevalling!!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Tim Robbins uiteraard. JB = Jeff Bridges?
Arlington Raod dan.
Truste Sheriquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga naar bed, toodles!!
Oh, de dode schrijver is niet Boudewijn, maar Roald Dahl....nog ranziger he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |