Preciesquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
sinds de woensdag avond metal avond is geschrapt, mag the box verbranden.
stelletje kut paupers.
dan is er toch niets meer om je aan te ergeren?quote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Precies![]()
Owja dood aan alle urban enzo...
Inderdaad, pleur dan op naar Amerika!quote:
Ter voorkoming van verdere blootstelling aan die onzin.quote:
Slogan klopt wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:46 schreef StormStront het volgende:
THE BOX THE MUSIC TELEVISION YOU CONTROL
Tuurlijk alleen je kan alleen maar hip hop of R&B nummers aanvragen en niet de nummers die ik leuk vind
Ja, heb ik ook gemerkt. Metalavond is geschrapt, maar maandag is er wel nog hiphop en vrijdag dance/trance. Slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
sinds de woensdag avond metal avond is geschrapt, mag the box verbranden.
stelletje kut paupers.
Yep, Jessica en Ashlee, The Osbournes, Pimp my Ride...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef BloodyLotte het volgende:
The Box en TMF, daar verlies ik IQ punten van. MTV
Godverdegodverdegodver. Wil ik kijken welk concert er vanavond komt (zomer vaker naar gekeken, laatste tijd nietmeer) hebben ze de programmering veranderd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, Jessica en Ashlee, The Osbournes, Pimp my Ride...![]()
Alleen in de avond is MTV leuk, Happy Tree Friends en dan een lekker concert..
Ja ok daar heb je gelijk in en dan gaat ie ook meestal uit maar als we de muziek willen aanvragen die wij leuk vinden moet je toch lang zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Slogan klopt wel.
Er zit een uit knop op je tv weet je.
Wist je dat Almere de snelstgroeiende stad van heel Europa is?quote:
En zondag hebben ze ook nog die ouwe meuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gemerkt. Metalavond is geschrapt, maar maandag is er wel nog hiphop en vrijdag dance/trance. Slaat gewoon nergens op.![]()
Inderdaad, *denkt met weemoed terug aan TMF,s Wet & Wild en MTV,s Headbangers Ball.*quote:Op donderdag 22 september 2005 20:19 schreef StormStront het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je gelijk in en dan gaat ie ook meestal uit maar als we de muziek willen aanvragen die wij leuk vinden moet je toch lang zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |