je kunt ook gewoon geen spandoek makenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Het enige wat bij mij inschiet:
[..]
Maar dat is zo triest
quote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfrantastisch.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfrantastisch.
en Vaduz betalenquote:Op maandag 19 september 2005 16:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
! Die is wel erg origineel. Nu moet ik zeker jouw naam erbij zetten met een ©
Hoe is het met klussen?quote:
dat krijg je als je pas zo laat hoeft te beginnenquote:
Meen je dat?quote:Op maandag 19 september 2005 16:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik maak die van Vaduz wel. Maar dan komt er ook nog wat van mij erop
Nou ja ik was eigenlijk vrij... maar ze hadden me per ongeluk ingepland...quote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je als je pas zo laat hoeft te beginnen
Maak er anders ff foto's van!! lijkt me een vet gezichtquote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef popolon het volgende:
Aha, tornado's en hagel zo groot als golfballen worden verwacht vandaag.
Koffie
gezellig, schuilkelder al ingericht met bier en chips?quote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef popolon het volgende:
Aha, tornado's en hagel zo groot als golfballen worden verwacht vandaag.
Koffie
Ja ik meen hetquote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik deed maar een gooi, doe ermee wat je wil.
Keuken is afquote:
eigenlijk een onverwachte bonus... daar had je van naar PSV - Schalke kunnen gaanquote:Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ik was eigenlijk vrij... maar ze hadden me per ongeluk ingepland...
Maar omdat het zo druk was.. ben ik maar gaan werken.. .dus werk ik tot 18:00 vandaag..
moet toch geld hebben voor de reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |