Die lijkt wel erg op mijn oude hok! Ook qua inrichting trouwensquote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
Zo heb ik een jaar moeten leven..
[afbeelding]
Ik sta met mijn rug tegen de deur.
Duh, ik woon hier al een jaar. De keuken is stukje bij beetje netter geworden...gordijntjes, diepvriesje, van tafeltje naar een nette stellingkast, daarna stellingskastje uitbreiden, nieuw plafond lampje, prullenbakje, keukenkastjes opknappen en schilderen, nieuw servies etc etc...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Goed gedaan. Nu hopen dat ie zo netjes blijft.![]()
Lukas Klamer (groothandel) vorig jaar daar gekocht voor iets van ¤8,- p/stquote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Die keukenstoelen die lijken heel erg op de vlinderstoelen van Jacobsen. Waar heb je ze vandaan?
waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb een stoeltje bestelt (alleen dan in kleur zwart)
[afbeelding]
En heb nog meer nieuws op kamer, geverfd etc etc etc...
Binnenkort foto'tjes van me bijna weer nieuwe keukentje
Jezus, wat is dat duur tegenwoordig. Ik huurde 10 jaar geleden een kamer van ongeveer 18 cm2 (met tuin!) in Amsterdam voor 475 gulden. Als ik nu al die prijzen hoor...tjemig!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef maniack28 het volgende:
180 euro? wtf, in Utrecht betaal je daar 270 euro voor
18cm² is dan ook vrij kleinquote:Op zondag 15 januari 2006 16:55 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat duur tegenwoordig. Ik huurde 10 jaar geleden een kamer van ongeveer 18 cm2 (met tuin!) in Amsterdam voor 475 gulden. Als ik nu al die prijzen hoor...tjemig!
Als je de url van de foto bekijkt zie je dat het gedirectlinkt wordt van trendhopper.nl dus ik neem aan dat hij het daar heeft gekochtquote:
Correct!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef Syytön het volgende:
[..]
Als je de url van de foto bekijkt zie je dat het gedirectlinkt wordt van trendhopper.nl dus ik neem aan dat hij het daar heeft gekocht
Blieblie wat heb jij voor vloer?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef blieblie het volgende:
Dit was mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Regel 1, koop pleepapier groot in want het blijft kut als je zondagochtend erachterkomt dat het wcpapier op is)
Maar ben afgelopen juni verhuist naar dit appartementje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje vooruitgang.
Het is alleen niet echt een kamer![]()
.
allemaal ikea?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Jaaaa ik heb eindelijk een kamer!
In Hilversum, in het huis waar m'n vriend ook woont en nog 1 andere huisgenoot. 16 m2 met een plaatsje achter (die we trouwens nog even heel erg bladervrij gaan scheppen).
Ik kan er ergens eind volgende week in, en ik verveelde me dus ik had maar vast wat bedacht
[[url=http://online-image-resize.kategorie.cz/fotka_polovina.php?src=86.80.133.98_kamer_lotte_3.jpg&g=]afbeelding][/url]
voor de grote versie kun je op het plaatje klikken
En ik heb geen bed nodig want we slapen gewoon samen op de kamer van m'n.
315quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef Sport_Life het volgende:
In Utrecht? En wat betaal je?
Ja ik deel de keuken (lees: ik eet mee) en de badkamer & Wc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef Sport_Life het volgende:
Da's wel netjes, gedeeld neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |