hahaha inclusief de letters die voor de gevechten springen "Kapow!" "Kaboom!"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef innepin het volgende:
Sideshow
Groepje irritante verwende tieners komt in de problemen door een enge echte freakshow die ze allemaal in freaks verandertIk heb me werkelijk kapot gelachen.
Batman (1966)
Ge-wel-dig. DIt is niet spannend, het is geen actie, het is alleen maar ontzettend grappig. Echt waar. Van pyjama pakjes tot ALLE gelabelde objecten ("Bat-ladder!") en dingen als een exploderende haai en een penguin-onderzeeer (met flippers!).... wow.
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Sars war...
extreem bizarre Thaise zombie-onzin, topper tijdens de Night of Terror
Ik lag ook helemaal dubbel en heb hem zelfs op dvd, maar om nou te zeggen dat het een goede film is. Het hangt van (expres) knullige scenes aan elkaar, maar de lightsabre die op batterijen werkt blijft briljant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 06:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?
VOTE FOR PEDRO!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
hahah due heb ik (eindelijk) gezien - hij is inderdaan ....slecht... maar vooral fout ;-)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
Ik zal het ook maar eens vragen:quote:
Als ik zo de films in dit topic bekijk, vinden de meeste mensen hier dat flauwe humor gelijk staat aan een slechte film.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:
Dat het mischien je smaak niet is, ok, maar ze zijn verre van slecht
Die film is CULT.quote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef QuantumCat het volgende:
Jesus Christ: Vampire Hunter
Voor de laatste keer:quote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef bonke het volgende:
ik heb eenhele tijd terug es iets gezien wat voor een komische horror door moest gaan
ik heb me echt bescheurd
ging over eenkerel die in een eng huis terecht komt met ook allemaal enge rare mensen
dan komen er zombies en andere vreemde wezens die die vent dan weer dood maakt met bijlen hamers enzz
het stukkie waarbij hij een grasmaaier voor zijn borst houd en daarmee een kamer vol met zombies te lijf gaat was helemaal funbloed en ledematen vlogen in et rond door de messen van die maaier
alleen jammer dat ik de naam van die film kwijt ben
het was een zeer slechte filmquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Dat is dus GEEN slechte film.
die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
Die is leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |