Ik wist 't niet... bron?quote:We weten immers allemaal dat wetenschappelijk is bepaald dat je slechts geprikkeld kan worden door een man of een vrouw.
Nogmaals dat jij homo bent daar kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Priyantha het volgende:
Ga je weer zo'n achterlijk topic starten :|
Je vorige topic is ook al gesloten om de zelfde reden...mijn inziens maak je je zelf niet populair zo.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Priyantha het volgende:
Ga je weer zo'n achterlijk topic starten :|
Je vorige topic is ook al gesloten om de zelfde reden...mijn inziens maak je je zelf niet populair zo.
Dat is klinklare onzin in lichamelijk opzicht is niemand bi. Dat bestaat niet, de eerste moet nog gevonden worden.quote:Op maandag 19 september 2005 14:52 schreef RAND het volgende:
BI is geen geestelijke afwijking... Ik denk dat iedereen een beetje BI is. Alleen de een doet er wat mee en de ander niet.
bron ?quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is klinklare onzin in lichamelijk opzicht is niemand bi. Dat bestaat niet, de eerste moet nog gevonden worden.
En we neuken ook alleen voor de voortplanting natuurlijk.......quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is klinklare onzin in lichamelijk opzicht is niemand bi. Dat bestaat niet, de eerste moet nog gevonden worden.
Voor -Angel- Misschien wel ?quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En we neuken ook alleen voor de voortplanting natuurlijk.......![]()
nou hij wordt bij mij bij zowel mannen als vrouwen stijf!quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Soms faalt de wetenschap, dat is ook al wetenschappelijk bewezen...quote:Op maandag 19 september 2005 14:43 schreef -Angel- het volgende:
We weten immers allemaal dat wetenschappelijk is bepaald...
quote:Op maandag 19 september 2005 14:49 schreef Klonk het volgende:
kunnen we het ook eens hebben over de geestelijke kwaliteiten van mensen die dit soort onzin uitkramen en dan er dan ook nog topics over openen ?
Hoogstwaarschijnlijk wel, misschien kan ie daar even uitsluitsel over geven?quote:
WTF? Zijn het de WETENSCHAPPERS die mijn sexueele voorkeur hebben bepaald?quote:Op maandag 19 september 2005 14:43 schreef -Angel- het volgende:
We weten immers allemaal dat wetenschappelijk is bepaald dat je slechts geprikkeld kan worden door een man of een vrouw.
Blablabla. En wat blijft er dan over van 'lichaam en geest zijn één'?quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef -Angel- het volgende:
Dit haal je uit je geliefde bijbel?quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
Het is heel simpel je bent of hetero, homo of je liegt. Het laatste is het geval wanneer je claimt bi te zijn.
Gastslotje op deze bullshit.quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
Het is heel simpel je bent of hetero, homo of je liegt. Het laatste is het geval wanneer je claimt bi te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |