Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten ...quote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker aso
Je wil gewoon een ander aan steken![]()
ik ben te lui om te gaan zoeken nuquote:
doe toch maarquote:Op maandag 19 september 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben te lui om te gaan zoeken nu
quote:
Mukie je eigen googlezoekmachinequote:
Waarom ga jij naar je werk toe als ik er al ben, en ben je weer thuis als ik nog steeds op werk zitquote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef QyRoZ het volgende:
Thuis.
Omdat ik op 10 minuten lopen van mn werk woon. Ik werk gewoon 8 uur per dag hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 17:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar je werk toe als ik er al ben, en ben je weer thuis als ik nog steeds op werk zit.
* webspider mompelt iets van werkpaarden en luxepaardenquote:Op maandag 19 september 2005 17:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar je werk toe als ik er al ben, en ben je weer thuis als ik nog steeds op werk zit.
Hij is een beetje luiquote:Op maandag 19 september 2005 17:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 17:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mukie je eigen googlezoekmachine.
ben ik blij dat ik t nu niet wasquote:
goh fembol miste je gisterquote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Venderwel het volgende:
En toen was de vakantie alweer voorbij...
Is dat zo?? Ik voel me vereerd!!quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh fembol miste je gister
ook hoi overigens
quote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef QyRoZ het volgende:
Thuis.
Maar ik ben helemaal geen collega....quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
Hoi
Met mij ging het singles-topic-verlatenderwijs heel goed vandaag... heb een hele leuke collega ontmoet.
LE-ZEN, ze had een leuke collega ontmoetquote:Op maandag 19 september 2005 18:11 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen collega....
Nu ik er over nadenk, we hebben elkaar denk ik ook niet ontmoet...![]()
Ik ga er even vanuit dat ze daar ook erg blij mee is.quote:Op maandag 19 september 2005 18:11 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen collega....
Nu ik er over nadenk, we hebben elkaar denk ik ook niet ontmoet...![]()
een hele leuke nog welquote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
LE-ZEN, ze had een leuke collega ontmoet
Aren't we being smart today!quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
LE-ZEN, ze had een leuke collega ontmoet
Nog zo iemand die vandaag teveel bijdehandjes heeft gegeten!quote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat ze daar ook erg blij mee is.
Vanavond een date ?quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
Met mij ging het singles-topic-verlatenderwijs heel goed vandaag... heb een hele leuke collega ontmoet.
Niks afbellen, een keihard triootje natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Vanavond een date ?
of moest hij zijn vriendin daarvoor afbellen
Gecondoleertquote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Venderwel het volgende:
En toen was de vakantie alweer voorbij...
Mmmmmm.....en jij hebt nog geen vriend?? Kan het me niet voorstellen, bedoel zo'n vriendin is de natte droom van elke man...of tenminste de meeste en dan tellen we de homo's niet mee.quote:Op maandag 19 september 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks afbellen, een keihard triootje natuurlijk.
Nee, je prijs is verlaagdquote:Op maandag 19 september 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
En ik werd gebeld door een andere collega met één of andere lulsmoes... wou m'n stem even horen.
En nog een andere collega zit steeds met me te flirten
En nu ben ik net thuis, en word ik door een wildvreemde kerel toegevoegd op msn...
Is het Nationale-Christine-dag ofzo?![]()
Ahquote:Op maandag 19 september 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks afbellen, een keihard triootje natuurlijk.
Niet alleen vandaag....quote:
Nee...the beverweeks!quote:Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh is dat het?? Hamsterweken he....
Je werkt toch niet bij de appie he?quote:Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh is dat het?? Hamsterweken he....
Nee.quote:Op maandag 19 september 2005 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je werkt toch niet bij de appie he?
Het internet moet ook opgeruimd worden !quote:Op maandag 19 september 2005 18:25 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is aan t opruimen
kom alleen niet verder dan internetten
Ja en er moet een internet 2 komen, deel 1 heb ik al uit...quote:Op maandag 19 september 2005 18:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Het internet moet ook opgeruimd worden !![]()
Deel 2 wordt al gemaaktquote:Op maandag 19 september 2005 18:28 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ja en er moet een internet 2 komen, deel 1 heb ik al uit...
Ohja, _DAT_ moest ik vanavond doenquote:
laat mij nu de ingeving hebben dat die wel je aandacht trekken...quote:Op maandag 19 september 2005 18:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Ohja, _DAT_ moest ik vanavond doen![]()
Hele avond wassen, afwassen, stofzuigen en hopen dat Fok! of mn mailbox mn aandacht niet trekt
Ik zit nog op mn werk, heb een geldig excuusquote:Op maandag 19 september 2005 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat mij nu de ingeving hebben dat die wel je aandacht trekken...
Hup! Volgende zakquote:vuilniszak 1 is vol
Ik heb wat mensen ingehuurd je in de zeik te nemen, that's all!quote:Op maandag 19 september 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
Is het Nationale-Christine-dag ofzo?![]()
ha mede relatielozequote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef Frezer het volgende:
Klussuh!!!!
Goede avond relatie-lozen.
Goedenavond relatieloze...quote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef Frezer het volgende:
Klussuh!!!!
quote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef Frezer het volgende:
Klussuh!!!!
Yep .. Inpakken en naar huis, dus life is weer goodquote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Tranceptor het volgende:
Alles goed?
Later pater!quote:Op maandag 19 september 2005 19:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Yep .. Inpakken en naar huis, dus life is weer good![]()
Tot later!![]()
Doosie!quote:
en wat heb jij op je gewetenquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
Hey webspider.
Hey Post opkrikkerquote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Tranceptor het volgende:
Alles goed?
Ik heb niets op mijn gewetenquote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en wat heb jij op je gewetenof ben je gewoon blij om me te zien
![]()
![]()
mooi ik ook nietquote:
Laat je dr ff onder je buro knuffelenquote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef PhaE het volgende:
Ik wil ook knuffelen
Maar ben wel aan het gamen, dus niet te lang.![]()
ik knuffel alleen met TC,anders wordt ie jaloersquote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef PhaE het volgende:
Ik wil ook knuffelen
* Ynske geeft PhaE een dikke knuffelquote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef PhaE het volgende:
Ik wil ook knuffelen
Dat lijkt teveel op sexquote:Op maandag 19 september 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat je dr ff onder je buro knuffelen![]()
Een hoop vrouwen dachten ook dat TC alleen met hun knuffeldequote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik knuffel alleen met TC,anders wordt ie jaloers
Ja, enquote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik knuffel alleen met TC,anders wordt ie jaloers
neeee! je meent t, ik ben niet de enige??quote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een hoop vrouwen dachten ook dat TC alleen met hun knuffelde![]()
ThunderChild is ook een hele grote slet.quote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een hoop vrouwen dachten ook dat TC alleen met hun knuffelde![]()
* PhaE knuffelt terugquote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft PhaE een dikke knuffel
of ben ik niet goed genoeg
quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik knuffel alleen met TC,want hij is de enige hier die het waard is te knuffelen
I knowquote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ThunderChild is ook een hele grote slet.![]()
Bah.
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE knuffelt terug
nee hoor, is prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |