Dankquote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Niemand die reageer op Rapaille
Wij weten ook niet tot hoe lang de actie duurt...
Verder moet je ook een beetje iets uitzoeken wat je zelf lekker lijkt.
Er zijn geen producten die het bij 'iedereen' goed doen.
De ene houdt van een sterke geur, de ander van heel sereen, weer een ander wil zoet, die andere verafschuwt dat weer...etc..
Aaaahhhhquote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef Lotjeb het volgende:
Vandaag mijn elleboog gebroken en ik voel me zielig nu....![]()
Gelukkig is de engelandbestelling al in Rijswijk (net gecheckt). En 6 oktober ben ik er ook bij in Den Bosch!
Is het niet hoor Rapaille! Als niemand een antwoord weet reageert er denk ik ook niemand op. En idd lekker op je gevoel afgaan, en daarna op je verslaving!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dankdacht al wat een pokke insiders topic
Ik denk dat ik gewoon maar op mijn gevoel afga
morgen ff kijken of die actie er nog is
Ik zag je in de brand staanquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Hé klote voor je! Maar jezelf extra verwennen met Lush voor zover dat gaat,quote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef Lotjeb het volgende:
Vandaag mijn elleboog gebroken en ik voel me zielig nu....![]()
Gelukkig is de engelandbestelling al in Rijswijk (net gecheckt). En 6 oktober ben ik er ook bij in Den Bosch!
Ik heb heel veel spijt dat ik zaterdag de Candy Fluff niet heb meegenomenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef PeRi het volgende:
Wat wil je hebben dan Xcuz_me?
Is prima! Ik zit wel in de Achterhoek bij pa & ma omdat m'n pa jarig is, maar zal z.s.m. reageren.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef PeRi het volgende:
Ja is goed. Ik mail je van het weekend er weer over dan okay?
De actie was vandaag nog!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Een toerist (helemaal stoned) zwalkte opeens de weg opquote:Op woensdag 21 september 2005 20:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaaahhhhdat is heel zielig! Wat heb je gedaan?
weet je wat je ook kan doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik kom niet in de winkels momenteel dus ik weet het echt niet en kanb dan dus ook geen antwoord gevenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik zeker naar de Leidsestraat.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
de mevrouw daar zeidus dat leisestraat het enige filliaal is wat dan de kerstproducten ook zal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |