Lekker he, die creamed almond & coconut smoothiequote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Klare het volgende:
Proefje Angels on Bare Skin, proefje Waylander Rhassoul (die echt heerlijk ruikt!) en een proefje Creamed Almond & Coconut Smoothie.
*zit nu de hele tijd aan m`n arm te ruiken, zit Karma Kream op!*
Die is van het weekend op de bus gegaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef morgaine21 het volgende:
Zit daar toevallig mijn herkansing van de celestial bij?
Done...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef nectarientje het volgende:
Kan iemand mij misschien de laatste nieuwsbrief doorsturen?
Thnx!
Thnx!quote:
You're welcomequote:Op woensdag 21 september 2005 18:22 schreef Vava het volgende:
Heel fijn om te lezen dat mijn envelopjes goed zijn aangekomen
En ymme en XcUZ_Me heeeeeeeel erg bedankt voor jullie verrassingsenvelopjes![]()
Ik heb van een collega een Italiaans Lushkrantje gekregen, ze was daar afgelopen 3 weken op vakantie, kwam een Lushwinkel tegen en heeft toen dus een krantje voor me meegenomenik helemaal blij
hahaha
Ik welquote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef ymme het volgende:
Nog in de aanbieding: The soft touch..
Wie wil deze hebben??
Ik wil wel graag, ik moet alleen mijn rooster even afwachtenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn er mensen die 6 oktober naar haarlem gaan?
Heb jij m'n mail nou al ontvangen? Want ik heb nog niks van jou teruggezien.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef ymme het volgende:
Als ik ga 6 oktober, dan is het ook Den-Bosch. Gezellig Vava.
Ik weet het morgenavond ook pas laat.
Neem je eten dan maar mee in de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
6 oktober ben ik er zeker bij.
Vava moet gewoon mee, anders kidnap ik haar, ik weet nu waar ze werkt
Verder is het inderdaad leuk om een minimeet te doen.
Ik heb tot 1700 uur les in Zeeland, hapje eten en dan gelijk met de trein.
Ik denk dat 19.30 uur wel schikt.
Nou ja, we zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |