Haha, in Vreewijk loop ik de kans om Michiel Smit tegen te komen, dus je begrijpt het no-go gedeelte welquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een no-go area vind ik nogal overdreven.. Er hangt veel op straat rond, maar dat hangt vooral, en doet weinig.
Hehequote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Haha, in Vreewijk loop ik de kans om Michiel Smit tegen te komen, dus je begrijpt het no-go gedeelte wel![]()
Mijn eigen indruk is toch iets anders, maar echt veel praatjes maken als in mensen aanspreken doe ik niet, kom echter wel regelmatig mensen tegen die een praatje maken.quote:Als ik een wijk mijd is dat niet omdat ik bang ben, dat ben ik nergens in R'dam (ben oorspronkelijk van Bospolder) maar eerder omdat ik geen zin heb om bepaalde types te zien. Ik vind Zuid zo gesloten overkomen, terwijl je in veel andere wijken echt overal praatjes kan maken. Ik werd altijd zo vies aangekeken in Charlois als ik mensen groette, vind ik echt jammer.
Alexanderpolder is idd erg goed wonen. Mijn vrouw heeft er bijna twee jaar op kamers gezetenquote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef sjwjanssen het volgende:
Ik woon in alexanderpolder. Perfect schoon en veilig! Waarschijnlijk een van de blankste buurten?
Dat risico loop je overal in Rotterdam, ook in de nettere wijken.quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef Kos het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ik 's avonds gewoon over straat kan, zonder dat ik grote kans loop mijn telefoon af te moeten geven of zo...
De meesten die negatief zijn wonen er echter niet..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik vind dat er nogal negatief gedaan wordt over Zuid.
Klopt. Ik zie ook heus wel nadelen, maar 't is echt niet zo bar en boos als dat het wordt afgeschilderd. Zo zie je maar hoe een buurt onterecht een naam houdtquote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meesten die negatief zijn wonen er echter niet..
in de avond wil je niet echt in Delfshaven of rond Zuidplein/Slinge zijn..quote:Op maandag 19 september 2005 14:39 schreef Kos het volgende:
En in welke buurten moet je echt niet komen?
Zuidplein valt nog wel mee. Ik woon er vlakbij, dus kom er wel eens in de avond of nacht overheen.. Ook rond Zuidplein heb ik me nooit onveilig gevoeld.. Delfshaven weet ik niet. Op basis van hoe die wijk overdag is, denk ik dat je er 's avonds ook probleemloos kunt zijn, al zal het er waarsch. wel druk zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef BennyNL het volgende:
[..]
in de avond wil je niet echt in Delfshaven of rond Zuidplein/Slinge zijn..
Alle woonwijken zijn volgens mij wel veilig..quote:voor de rest is het een veilige stad..wat anderen ook willen beweren![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef Erasmusch het volgende:
Delfshaven is ook nog goed wonen, zolang er niet te veel belhuis/kapsalons drugspanden en hoerenkasten onder een belhuis/kapsalon dekmantel in je straat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |