Zal vrouwen moeten zijn denk ik, ben het totaal niet met je eensquote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind twee zoenende mannen mooier om te zien dan twee trouwen die het doen.
Ach maakt niet zoveel uit, ze zegt toch niet veel in een grote groepquote:
Eens! Maar hoorde haar net even over eitjes en 31 dagen enz. had er even geen zin isquote:Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind Tanja toch wel positief verandert hoor
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheidquote:Op maandag 19 september 2005 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal vrouwen moeten zijn denk ik, ben het totaal niet met je eens![]()
Met zappen op canal+ is ingevallen in een gay film, sorry kan er echt niet tegen![]()
KRIBBET is een homofielquote:Op maandag 19 september 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheid![]()
![]()
![]()
Haha. Waar zou het niveau nou lager zijn? In de tuin van het BB huis of hier in dit topicquote:Op maandag 19 september 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
KRIBBET is een homofiel![]()
la-lala-lalala![]()
Ik zeg WEEKENDOPDRACHTquote:Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
geef die mensen eens iets te doen... dat gehang in die tuin
Die moet een veeg hebbuh.quote:
???quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef BBscanner het volgende:
Jositi Band!!!
die zaten in de dbk?quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef BBscanner het volgende:
Jositi Band!!!
Drillen net als in het leger.quote:Op maandag 19 september 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
Zo ben weer terug.... Ze liggen nog steeds hetzelfde als toen ik wegging zie ik...
BB, doe er eens wat aan!!
Nee; Iedereen begon met potten en pannen muziek te maken; vandaar mijn spontane ingeving de Josti Band!quote:
dank uquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee; Iedereen begon met potten en pannen muziek te maken; vandaar mijn spontane ingeving de Josti Band!![]()
Zal mijn commentaren op de live feeds voortaan wat beter onderbouwen!![]()
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft het rijmschema van een limerick niet helemaal door
Eerst een veeg uit de Roel pan, en dan weer verder praten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft het rijmschema van een limerick niet helemaal door
Die zal wel bij de dokter zitten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef Rianne84 het volgende:
is menno al terug?
Ik dacht altijd dat ik lesbisch wasquote:Op maandag 19 september 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheid![]()
![]()
![]()
Kunnen we een keertje afspreken in een park ofzo? Nu wil ik het eigenlijk wel is zeker wetenquote:Op maandag 19 september 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
la-lala-lalala![]()
Plies Plies niet meer.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Nog eentje dan, omdat ze zo leuk is
[afbeelding]
Ik denk hier, met z'n alle kijken naar 12 mensen in een huisquote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Waar zou het niveau nou lager zijn? In de tuin van het BB huis of hier in dit topic![]()
![]()
Waar geen flikker gebeurt.quote:Op maandag 19 september 2005 15:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk hier, met z'n alle kijken naar 12 mensen in een huis![]()
Ik schijn een flikker te zijnquote:
Linkje van die weblog ??quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Linda blijft maar denken dat Bart haar vriendje is.... Bart heeft op een weblog aangegeven dat ze dus géén relatie hebben. Alleen dat ze een goeie band hebben gekregen een maand voor Linda het huis inging. Is best wel zielig voor Linda eigenlijk.
(zeker ook omdat ze zaterdag gewoon sex had kunnen hebben)
Mocht Nat haar kop in beeld komen zou je er een screenshot van kunnen maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |