SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 3 eps en dan 1,5 jaar wachten![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Jantjeuh op 31-10-2005 22:18:56 ]
Dat had ik dus ook, ik had maybe iets te hoge verwachtingen na al die verhalen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond gekeken...vond het een beetje tegenvallen.
Ik had het allemaal wat grootschalliger verwacht. Slag bij Alicia en je ziet maar een dozijn romeinen en een paar Galliërs op elkaar inhakken. Ook de weidsheid van Rome bleek nergens uit. Het politieke gekonkel was wel leuk, maar van een blote vrouw of een zwarte dildo raak ik, in tegenstelling tot Amerikanen, niet meer gechockeerd.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:02 schreef Jantjeuh het volgende:
Ep 9 is weer prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 3 eps en dan 1,5 jaar wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer hoor, downloaden. Binnekort "thuis" maar effe Lost kijken. Hoe ver ben je daarmee?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben 'pas' bij ep6, maar 't is een erg goede serie..Jammer dat ik dus al op de helft zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |