En omdat een extra neukertje nooit kwaad kan:quote:
Jezoes Christoes, gebeurt er eens wat in ONZ, loopt men gelijk te zeiken! Ik doe hier godverdomme wel m'n uiterste best om hier een schitterende soap van te maken!quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef nikky het volgende:
Get a fokking room zeg.
Ik zie de hele dag niks anders dan jullie over dat forum dartelen. Get a fuck
attention whorequote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Adelante het volgende:
wie is die maryse? 'n waarom wil iedereen d'r volspuiten?
quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Adelante het volgende:
wie is die maryse? 'n waarom wil iedereen d'r volspuiten?
FEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 19 september 2005 00:03 schreef BrauN het volgende:
De volgende die een topic opent met MaRySe, tonks, ijsmeis of juiced in de TT poep ik persoonlijk in z'n linkerneusgat.
geef 'r die dan niet!quote:
Door jou is er een BEF reeks, en dat neemt iedereen je kwalijk.quote:Op maandag 19 september 2005 00:03 schreef BrauN het volgende:
De volgende die een topic opent met MaRySe, tonks, ijsmeis of juiced in de TT poep ik persoonlijk in z'n linkerneusgat.
Ik weet niet hoe lang je al in ONZ komt, maar ik heb helegaar geen drol te maken met die BeF reeks. Dat was een initiatief van Havoc, snotjong.quote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Door jou is er een BEF reeks, en dat neemt iedereen je kwalijk.
Het is een flop.quote:Op maandag 19 september 2005 00:00 schreef juiced het volgende:
[..]
Jezoes Christoes, gebeurt er eens wat in ONZ, loopt men gelijk te zeiken! Ik doe hier godverdomme wel m'n uiterste best om hier een schitterende soap van te maken!
Wie begon hier met Bier,Frituur overal te postenquote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al in ONZ komt, maar ik heb helegaar geen drol te maken met die BeF reeks. Dat was een initiatief van Havoc, snotjong.
Ik sta al op een lijst.quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef tonks het volgende:
WIl je op mijn lijst?
Hoi Nikky,quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef nikky het volgende:
Portier.
dating.fok.nl werkt al 'n tijdje niet meer hoorquote:
Die hoef ik idd niet te mailen want die staan al op FOK!quote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef tonks het volgende:
Nikky je hoeft je buste niet meer te mailen! op mijn lijst kom je niet meer.
Nou was dat tepelhaar danquote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Die hoef ik idd niet te mailen want die staan al op FOK!
Hoi BrauN,quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoi Nikky,
Unban mijn vriendjes eens, in plaats van in dit kut topic te posten.
groetjes,
veldmuis
ochquote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef tonks het volgende:
Nikky je hoeft je buste niet meer te mailen! op mijn lijst kom je niet meer.
Kun je die zin nog een keer herfomuleren?quote:
Ik ook niet ik ga naar bedquote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Kun je die zin nog een keer herfomuleren?
Ik snap er de ballen niet van.
Ik heb geen mail gestuurd. Dat ik daar te lui voor ben laat zich raden.quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoi BrauN,
Ik heb geen mail gezien en ik ben lui.
Groetjes,
Nicole
Zeg dat dan meteen en laat me niet eerst in m'n sop gaar koken. Pleur er maar een slot op en ik zal me de komende tijd niet meer vertonen. Tot later allemaal en krijg de tering, want dat zullen jullie me nu vast ook toewensen.quote:
Hangt ervanaf of het pijn doet. Anders wens ik je wel wat anders toe.quote:Op maandag 19 september 2005 00:11 schreef juiced het volgende:
[..]
Tot later allemaal en krijg de tering, want dat zullen jullie me nu vast ook toewensen.
En lang en gelukkig leven met Maryse. Lief van jequote:Op maandag 19 september 2005 00:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of het pijn doet. Anders wens ik je wel wat anders toe.
Waar?quote:
Ik kijk nu al een half uur geobsendeerd naar die piemel, maaruh......spuit die nog is een keer?quote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef 1040STf het volgende:
sterf aan een longembolie.
al die kleine tyfuspeutertjes hier
Je wilt haar gewoon nuecken. Schijnheilige.quote:Op maandag 19 september 2005 00:30 schreef luminary het volgende:
MaRySe is liev
quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef juiced het volgende:
Verkering gaat niet lukken. Daar zijn we inmiddels wel uit. We hebben allebei zo onze eigen neukertjes die we niet op willen geven voor een verkering tussen ons beide.
dus iedereen die er wel oke uit ziet is een breezerquote:Op maandag 19 september 2005 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo ziet ze d'r uit. En als ze in een maryse-topic reageert is de kans op een breezer nog groter.
Hihihahahahaooe.quote:Op maandag 19 september 2005 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, doe eens niet zo boos, bloempje
"ik zie alles 4dubbelquote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
Dan ben je niet de enige die daar gek van wordt
Ik druk gelijk op escape: ik ben al niet helemaal lekker (duizelig al dagenquote:
Ga vloeibaar gas oppompenquote:
ff offtopic, maar moet het vragen:quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef C2C het volgende:
in de naam der juiced![]()
ja ik heb niks te doen en ja je word nu gek van mijn avatar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |