Een foto terwijl je druk bezig bent met zinloze rapporten te schrijvenquote:Op zondag 18 september 2005 22:22 schreef Xilantof het volgende:
tvp
ik wil ook nog wat proberen. maar nog geen inspiratie ofzo![]()
![]()
Of huiswerkquote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een foto terwijl je druk bezig bent met zinloze rapporten te schrijven
Dat zeg ikquote:
Da's nog best lastig...quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef RonaldV het volgende:
Of van jezelf, terwijl je foto's maakt
nu nog een originele draai eraan geven
mmm moeilijk. Het is wel wat ik bedoelde, en qua zichtbaarheid van details vind ik m beter, maar hij is wat minder sfeervol geworden. Het lijkt of er een soort zweem over de foto ligt.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook maar ff zitten klooien...
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Is het dan nog wel een zelfportret?
![]()
Ghehe. Voor de wedstrijd mag het niet, ik zal dus zelf nog even moeten klooien. Niet getreurd, dat komt nog wel.quote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]het is alleen geen zelfbewerking. dat klinkt errug fout
je moet het allemaal niet te serieus nemenquote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ghehe. Voor de wedstrijd mag het niet best hoor, ik zal dus zelf nog even moeten klooien. Niet getreurd, dat komt nog wel.
Mee eens. Ietsje dichterbij zou geen kwaad kunnen, nu is het imho meer een foto van de bergen waar jij ook bij op staat.quote:Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zou voor foto 3 gaan, maar dan meer lucht en iets dichterbij.
!!! DIENSTMEDEDELING !!!quote:Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
en ook hier maar ff melden:
* Het-Gele-Teken vertrekt naar Frankrijk.
2 x een week als alles goed gaat.
Foto's voor de wedstrijd kan je dus maar beter naar SubHuman mailen, ik hen er geen idee van of er daar ergens een plaats is waar ik kan surfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |