Hmmm... mooi. Is dat een liedje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
It's a crime to fall in love
Heart and mind and soul in love...
It's a crime to fall in love
So hard, so hard...
Ja, ik luister momenteel naar 't album 69 Love Songs van The Magnetic Fields...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hmmm... mooi. Is dat een liedje?
De planken op..? Het koude zweet breekt me uit. Maar... als ik dan toch de planken op moet, dan wil ik er ook bij dansen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef cioran63 het volgende:
Dan kun je het echter weer verkopen aan een cabaretier, of er zelf mee de planken op gaan.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen, een sensuele 'pas de deux' of toch maar gewoon de vogeltjesdans?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
... dan wil ik er ook bij dansen...![]()
zo'n one-liner beklijft blijkbaar beter dan een epistel van M.quote:
Zie de komst van het poëziemeisje als een positieve ontwikkeling. Geef die twee de ruimte om elkaar te leren kennen. Hoe eerder hij haar (be)kent, hoe eerder hij jouw kwaliteiten erkent. Daardoor zal jullie relatie hetzij eindigen, hetzij herrijzen uit de huidige puinhoop. Ongeacht de uitkomst, de huidige impasse in jullie relatie wordt doorbroken en jij kunt je eindelijk weer richten op jouw toekomst (met of zonder hem).quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Nadine26 het volgende:
... hij is verliefd op mij - nog steeds, geloof ik, want ik zie hoe hij naar mij kijkt, en ik zie hoe hij kijkt naar het poëziemeisje, en daartussen ligt een hele wereld, maar ik betrap mezelf erop dat ik toch jaloers ben. ...
Nou en? Zit toch niet zo te zeiken. Who gives a fuck. Laat da meiske schrijven. Ik vind het heerlijk om te lezen - waar of niet waar.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:42 schreef broer het volgende:
Jij bent dusdanig schrijfster in hart en nieren dat ik helemaal niets van het hele verhaal geloof. Zelfs van de 'snelle reacties' spat het schrijverschap. Pak je talent op en verkoop het aan een uitgever. Ik gok dat je niet lang hoeft te leuren. Is het niet met dit verhaal dan is het wel met willekeurig welk verhaal je dan ook uit je duim zuigt.
Complimenten.
Waarmee je broers post volledig onderschrijft.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:44 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te lezen - waar of niet waar.
Dat snap ik niet. Het verband.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:42 schreef broer het volgende:
Jij bent dusdanig schrijfster in hart en nieren dat ik helemaal niets van het hele verhaal geloof.
Dat is dan wel jouw fantasie, ouwe snoeperd.quote:Op woensdag 21 september 2005 05:36 schreef cioran63 het volgende:
Maar ik herken me in die man, wil dat tenminste. Dat een kindermeisje verliefd op me wordt. Wat een fantasie.
Ik weet het niet. Mijn vriendje maakt me wel jaloers, maar dat doet hij expres; het is een manier om mij weer scherp te krijgen. Ik heb er een dubbel gevoel over: hij maakt me inderdaad jaloers, maar tegelijkertijd is hij een beetje in mijn achting gedaald. Als ik dan toch met een meisje moet concurreren, laat het dan ook een spectaculair meisje zijn, en geen kleurloze Catherine Keijl met zware heupen. Sorry. Ik kan heel gemeen zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:38 schreef R_ON het volgende:
Wie wil je nou eigenlijk liever neuken: je vriendje of de vader van je oppaskinderen? Laten we ons eens op die vraag richten.
Ja, dat is waar. Het is helemaal geen toeval dat ik verstrikt raak in een 'romance', als je het al zo kunt noemen, het past in een patroon van 'destructief gedrag', zo noemt mijn vriendje dat; hij heeft me er al vaker op gewezen dat ik de neiging heb om op de vlucht te slaan voor de realiteit, als het een beetje moeilijk wordt, en om me te verschuilen in - daar komt-ie - 'jouw kinderachtige fantasiewereldje.'quote:Op woensdag 21 september 2005 03:31 schreef Gajus het volgende:
ik zie jouw romance met Monsieur als jouw manier om diezelfde impasse te doorbreken
Ben ik toch een beetje blij, vandaagquote:Op woensdag 21 september 2005 05:20 schreef cioran63 het volgende:
Want ik vind het GOED!
Cioran, we vinden het allemaal goed, maar je kan ook je posts editten bijv...dan hoef je niet voor elke regel een nieuwe post te maken....quote:Op woensdag 21 september 2005 05:20 schreef cioran63 het volgende:
Want ik vind het GOED!
Is toch niet helemaal hetzelfde als daaronder op den duur de mededeling '80% aangepast door..' staat.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cioran, we vinden het allemaal goed, maar je kan ook je posts editten bijv...dan hoef je niet voor elke regel een nieuwe post te maken....
Een nieuwe gedachte, een nieuwe post Viviquote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cioran, we vinden het allemaal goed, maar je kan ook je posts editten bijv...dan hoef je niet voor elke regel een nieuwe post te maken....
Dat heb je zelf niet in de hand. Sommige dingen wel (je kunt ook besluiten om níet toe te geven aan 'destructief gedrag'; dat zal dan wel een kwestie zijn van karakter tonen), maar andere dingen helaas niet. Je moet het zo zien: de dingen die ik niet in de hand heb, en die ik dus lijdzaam & machteloos onderga, brengen mij ertoe om er nog eens een schepje bovenop te doen. Dat leidt de aandacht wat af van de dood. Want de dood - van mijn moeder - heb ik niet in de hand. Die staat voor de deur, die klopt steeds dwingender op haar luiken.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef ioko het volgende:
Schaamteloze TVP
Wel wil ik opmerken dat ik hoop dat mijn eigen leven lekker saai blijft, en nooit in dezelfde dynamiek als die van de TS terecht komt
Ok... dit is dus rolling-on-the-floor-holding-my-fat-belly-laughing.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:43 schreef Nadine26 het volgende:
Mijn vriendje en ik nemen een break. Of: een time-out. Het loopt al een tijdje niet zo lekker, dat had ik al eerder verteld, en daarom hebben we nu afgesproken dat we 'ook met anderen uit mogen gaan.' Wat houdt 'uitgaan' precies in? We hebben er een tijdje over nagedacht, en het komt erop neer dat 'uitgaan' eindigt waar 'zoenen' begint.
Sorry Nadine, daar had ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:32 schreef Nightwulf het volgende:
Kostelijk vermaken? als iemand schrijft dat haar moeder haar einde naderbij komt ?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Want de dood - van mijn moeder - heb ik niet in de hand. Die staat voor de deur, die klopt steeds dwingender op haar luiken.
Eerlijk gezegd heb ik minder moeite met dat 'palen' dan met die diepe gesprekken. Paal je vooral een rugblessure, zou ik zeggen. Maar waarschijnlijk zeg ik dat alleen omdat ik me bij dat hele paalgebeuren (jn al haar facetten) niks kan voorstellen. Dat heeft te maken met het poëziemeisje. Met haar intellectuele kapsel en haar moeilijke gezichtje. Het spijt me, maar zij heeft echt wel betere dingen te doen. Zoals: boeken lezen, wierook stoken, gecompliceerde Viëtnamese rijsttafels koken - en als ze daarmee klaar is, heeft ze geen fut meer om te palen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef mgerben het volgende:
'seeing (other people)'. Vertaling: F*cken. Palen. Krikken.
Ik zit niet te springen om een of andere oppasvader. Ik zag er vanmiddag een paar op de voetbalclub, en één van hen zei tegen me: 'Aaah, dus jíj bent de oppas, jíj bent Nadine,' en hij zei het met zo'n zelfvoldane glimach, alsof hij alles wist, alsof hij eigenlijk méér wist dan ik, en toen begon hij ook nog tegen de omstanders te roepen: "Hebben jullie Nadine al ontmoet? Ze komt hier wel vaker, ze past op bij de familie F., ze spreekt Fráns." En toen: "Kun jij in het Frans een biertje voor mij bestellen?"quote:Ik hoop dat je je snel laat verleiden door de een of andere oppasvader en je niets, maar dan ook helemaal niets aantrekt van iedereen die dat fout vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |