Hopelijk een heropleving van de goede TTK-tradities.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Stali. het volgende:
Nieuw projectje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijne traditie Gajus!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hopelijk een heropleving van de goede TTK-tradities.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stali & Ryan3 en het Lila Pauze Gevoel
quote:Quote:
Lucida,
Ryan (en Stali) hebben een koerswijziging ingezet, blijkens hun bijdrage aan jouw weblog.
Valt het jou ook op met welk een gemak zij hun "pion" Ollie laten vallen?
Ik raad jou aan - ondanks hun toenaderingspoging - een veilige afstand te bewaren. Want hun praktijken van manipulatie, leugens, bedrog, chantage, woordbreuk enz. hebben zij echt niet afgezworen.
Groet,
G.
PS.
Mijn diagnose van dit duo: twee borderliners die hun gemeenschappelijk leven slechts inhoud kunnen geven door het creëren (en vernietigen) van een gemeenschappelijke vijand.
Leg het verhaal anders ook even uit aan Nadine26.quote:Quote:
fok.*g.@planet.nl
Onderwerp: handreiking
Beste Lucida,
Ik ken OllieA slechts van het Fok!forum. Des te beter ken ik het duo Wiebe en Amber, de IRL-personen achter Ryan en Stali.
Mijn inschatting is dat OllieA een - in wezen - goedaardig heerschap is, die het slachtoffer is geworden van het kwaadaardige duo: hij heeft zich laten opgeilen door de vrouwelijke helft van het duo en zich vervolgens laten misbruiken door de mannelijke helft van het duo. Mijn inschatting is niet uit de lucht gegrepen maar gebaseerd op mijn eigen (maar tijdig verbroken) relatie met dit duo.
Zoals Sjun terecht constateert, OllieA kan veroordeeld worden maar het duo (de ware schuldigen) blijft buiten schot. Daarom opperde ik de mogelijkheid dat OllieA zich verexcuseert, zich distantieert van het duo en wellicht meewerkt om het duo te ontmaskeren.
Tot zover, groet,
*G.
Doe maar liever nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:59 schreef Stali. het volgende:
Leg het verhaal anders ook even uit aan Nadine26.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, waar vecht ik niet tegen...? Zoals ik het zie, is het leven één groot gevecht. Een gevecht om aandacht, liefde, erkenning, begrip, een beetje brood op de plank, liefde, liefde... enzovoort.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef JeeWeeTje het volgende:
Haha, waar vecht jij tegen?
Nou en?quote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef Nadine26 het volgende:
... Ik ben een onverbeterlijke egocentrica, kan alleen over mezelf schrijven, ...
Helaas niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch geen uitzondering?
Nee uitzondering niet denk ik, maar probeer eens een half jaartje niet te vechten, en het leven te nemen zoals het komt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oh, waar vecht ik niet tegen...? Zoals ik het zie, is het leven één groot gevecht. Een gevecht om aandacht, liefde, erkenning, begrip, een beetje brood op de plank, liefde, liefde... enzovoort.
Maar ik ben toch geen uitzondering?
Dieptriest...?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef JeeWeeTje het volgende:
Gevecht om liefde... wat klinkt dat dieptriest....
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef JeeWeeTje het volgende:
[quote]Als op zichzelf staand verhaal wil ik toch graag de romantiek van je opening terug zien.
Ik ook! Ik ook! We zitten, kortom, op één lijn.quote:Hoewel het op zich een mooi drama is. Ik hoop alleen dat het drama blijft en geen tragedie.
Oh, daar ben ik persoonlijk niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef cioran63 het volgende:
Triest vind ik het helemaal niet. Het enige gevaar is dat het allemaal te grappig wordt.
Maar toen ontmoette ik haar. Het poëziemeisje. Vanmiddag liep ik door de straat, en toen zag ik mijn vriendje Th. met haar in de Coffee Company zitten. Ze dronken ijskoffie en ze reageerden heel losjes toen ik erbij kwam staan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Gajus het volgende:
Volgens mij houdt Nadine zich staande dankzij haar gevoel voor humor lees: vermogen tot relativering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop