Ik ga er even over denken. Het is toch een R2UK uitvoering zonder ned. subs?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
12,75 incl mag je hem hebben![]()
nee t hoesje opzich vind ik niet erg, maar die Duitse titels moet ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.
De verpakking is voor jou belangrijker dan de film zelf?
jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik ga er even over denken. Het is toch een R2UK uitvoering zonder ned. subs?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
12,75 incl mag je hem hebben![]()
deze is ook zganquote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef California het volgende:
[..]Dan ben ik blij dat ik hem nieuw heb gehaald
(maar dank je
).
Bij mij prima. Vraag had trouwens ook in de dvd-slowchat topic gesteld kunnen worden btw..quote:Op woensdag 28 september 2005 11:21 schreef Scandalous het volgende:
Even tussendoor hoor, maar werkt dvdprofiler bij jullie? Online profile o.i.d. werkt niet...
Oh sorry, ik wist niet dat er een slowchat topic wasquote:Op woensdag 28 september 2005 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij prima. Vraag had trouwens ook in de dvd-slowchat topic gesteld kunnen worden btw..
Maakt niet uit. Je blijft liefquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat er een slowchat topic was![]()
Nu niet meer toch?quote:
Nee. plaatjes zijn hier gewoon zichtbaarquote:
Zo de studiefinanciering weer opgemaakt?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een set!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |