nog 1quote:Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef Mennosson het volgende:
Bridges Of Madison County 8
Fight Club 9
Usual Suspects
nog steeds 1 nodigquote:Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef Sheridana het volgende:
bridges of madison county al genoemd
pulp fiction
Lord of the rings, The Two Towers
runerose +1quote:Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef RuneRose het volgende:
Lemony Snicket: A series of Unfortunate events
The Polar Expres 10!!!!
Supersize Me
Edit:
Supersize me is een docu: Un long dimanche de Fiancailes (sp?) engelse titel"A very long engagement.
Psycho?quote:
Die had ik al genoemd...quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef Mennosson het volgende:
Awakenings
Michael Biehn?quote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef RuneRose het volgende:
Okedoke, zal het niet meer doen.![]()
Geef me de namen van de twee acteurs die gedood zijn door Terminator, Alien (van de alienfilms) EN Predator.
Die is helemaal goed, nu de ander nog.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
lance henriksen lijkt me een goede kandidaat
Ik zat me net te bedenken dat Biehn wel in Alien en Terminator zat, maar niet in een Predator film. En technisch gezien heeft hij zichzèlf doodgemaakt in Aliens.quote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef RuneRose het volgende:
Die is helemaal goed, nu de ander nog.![]()
Het is iniedergeval geen Michael Biehn
![]()
Wel een toepasselijke naam voor iemand die door drie monsters is omgebracht.quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef Sheridana het volgende:
John Hurt?
'k Heb het net even gecheckt, omdat ik me Bill niet kon herinneren in een Terminator film. Het is me nooit opgevallen dat hij in de eerste zit. (Waarschijnlijk omdat ik veel te vaak de tweede heb gezien)quote:
Doe je zo je best op een vraag...quote:
Gelukkig jij bent er nogquote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Doe je zo je best op een vraag...
Ik ben nog steeds op zoek naar een aanknopingspuntje in bovenstaand plaatje.
*Verder peinst*
ik kopieer t rijtje, maar maak van eye for an eye punchlinequote:Op maandag 19 september 2005 15:13 schreef Mennosson het volgende:
Sally Field
Steel Magnolias
Places In The Heart
Back Roads
Eye for an Eye
Allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 15:13 schreef Mennosson het volgende:
Sally Field
Steel Magnolias
Places In The Heart
Back Roads
Eye for an Eye
Gelukkig. Ik dacht dat het aan mij lag dat ik het verband niet zag.quote:
Karen Carpenter?quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef BwennieBren het volgende:
Hint: nr. 1 is de persoon welke deze actrice heeft gespeeld.
Nee maar net zoals Karen is ze ook niet meer bij de levenden (aids)quote:
Die hint maakt mijn lijstje wel weer redelijk overbodig.quote:Op maandag 19 september 2005 15:31 schreef BwennieBren het volgende:
Nee maar net zoals Karen is ze ook niet meer bij de levenden (aids)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |