quote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 1 de echte Gia?
Kijk eens goed wat er allemaal voor die wagon ligt Wycquote:Op maandag 19 september 2005 15:51 schreef wyccie het volgende:
Oh volgens mij ben ik er uit: Angelina Jolie(en vanavond weer op TV!):
Gia, Playing by heart:Y, Pushing Tin
en Hackers
.
quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef wyccie het volgende:
OhIk dacht dat het gewoon rotzooi was, een schroothoop
Dat moet dus Lara Croft: Tomb Raider zijn.
quote:Op maandag 19 september 2005 15:58 schreef Hopey het volgende:
The Bone Collector?
En dat is m!quote:Op maandag 19 september 2005 15:58 schreef Hopey het volgende:
The Bone Collector?
Ik ben al net zo zielig als jij in de Muziek triviaquote:Op maandag 19 september 2005 16:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Nu mag moet jij een vraag stellen
Aber ja naturlich!quote:
quote:
Met de hint dat het om een knappe Hollywood actrice ging had ik dus nóóit aan Angelina gedacht. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 19 september 2005 16:02 schreef BwennieBren het volgende:
En dat is m!
Hopey +1
Ohhh wyccie zo je best gedaan, kan even geen troostsmiley vinden dus dan maar een![]()
Hayao Miyazakiquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Hopey het volgende:
Ik zoek de naam van deze beste man,
[afbeelding]
De naam van dit figuurtje
[afbeelding]
En nog 4 andere films gemaakt door die meneer.
Ik weet het niet, heb er niet zo veel verstand van. Ik dacht dat het Ghibli heette, omdat die studio zo heet en het overal bijstaat, maar ik zal het wel fout hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, ook nog vier films. Dan ben ik helemaal te laat.
Waar komt dat figuurtje eigenlijk vandaan RuneRose? Komt me wel bekend voor, maar kon 'm niet zo snel in een film plaatsen.
Ghibli? Als in Studio Ghibli?quote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef RuneRose het volgende:
Hayao Miyazaki
Ghibli
Spirrited Away
Princes Monoke
Castle in the Sky
Porco Rosso
ben ik op tijd?
Ik heb dat in het vorige FMT topic gezegdquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met de hint dat het om een knappe Hollywood actrice ging had ik dus nóóit aan Angelina gedacht. Maar dat ben ik.
Rolling? Ben jij zo'n woelkoningin?quote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb dat in het vorige FMT topic gezegd
Nu luitjes Proud Mary goes weer ff rolling in dr bed...
Toedels!
Wachten tot iemand het compleet goed heeft.quote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Hopey het volgende:
Shit een mengelmoes van goede antwoorden.. maar geen 1 compleet wat nu?
Pickin' up the spoils?quote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef Sokolsky het volgende:
Hayao Miyazaki - Totoro - Spirited Away, Kiki's Delivery Service, My Neighbour Totoro en Princess Mononoke.
Woei we hebben een winnaar!quote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef Sokolsky het volgende:
Hayao Miyazaki - Totoro - Spirited Away, Kiki's Delivery Service, My Neighbour Totoro en Princess Mononoke.
hoho, ik zat ook bij de eerste drie gokkersquote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pickin' up the spoils?
Wèl effectief.
Wie? Waar?quote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef wyccie het volgende:
Huh?? Klonen?
Weet ik toch. Dit is meer jouw straatje dan de mijne tenslotte.quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Sokolsky het volgende:
hoho, ik zat ook bij de eerste drie gokkers
Was alleen vergeten dat er films bij moesten.
Oh nee, ik heb het vast weer verkeerd begrepen. Sokolsky vroeg aan RuneRose waar dat figuurtje vandaan komt, maar de vraag kwam van Hopey. Leek me logischer dat hij het aan Hopey zou vragen (maar dat is nou ook weer niet zó logisch, want dat is de vraag dus).quote:
Beiden vallen in het niets bij wat je in de film voorbij ziet komen, maar ik kon geen écht goede vindenquote:
Ik zat aan Don Quichotte te denkenquote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef wyccie het volgende:
Is dat Robin Williams als Van Gogh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |