abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30724302
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Notorious het volgende:
De Revolution gaat dat allemaal veranderen? Jij geloofd in hype?

Ik geloof in games en ik heb ze nog steeds niet gezien.
je hebt nog nooit games gezien?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30724375
Weet je wat jij moet doen? Gewoon een Playstation 20 kopen of een Xbox 590. Lekker doorgaan met standaard main-stream gamen.

Maar voor de 20+'ers die het main-stream 'graphics upgrade' gelul zat zijn en gewoon iets NIEUWS willen, en ook bereid zijn er voor te betalen is er de Revolution.

Een vriend van me had ik die plaatjes van de afstandsbediening laten zien, en hij vond het niks. Toen ik hem vertelde dat je ermee kunt gaan zwaardvechten, vissen, softballen en ook nog eens een zaklampje in Resident Evil kunt laten rondschijnen vond ie het een machtig mooie uitvinding.
  maandag 19 september 2005 @ 13:29:35 #178
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724386
Van de Revolution moron...
quote:
Jij gelooft is met een t
Ik ben net wakker trut.
pi_30724447
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
Jij speelt zeker alleen op marketingtechnisch goede consoles. Ik speel graag leuke spelletjes
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 19 september 2005 @ 13:33:40 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30724483
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Khadgar het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Gewoon een Playstation 20 kopen of een Xbox 590. Lekker doorgaan met standaard main-stream gamen.
Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30724520
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
[..]

Ik ben net wakker trut.
Wil jij Roy trouwens even niet beledigen? Als hij zelfs al niet meer zou geloven... wie dan wel?
Beledigen doe je maar op een ander forum ofzo, http://www.imafrigginretard.com/board is vast wat voor jou!

*edit: Tsjoh, dat bestaat nog niet eens! Kun je je eigen forum starten. Dolle pret
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30724644
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Notorious het volgende:
I care.

Omdat Nintendo slecht verkoopt kan het jullie opeens niet schelen. En toch komen N-tards steeds met Japanse DS sales.
Neuk op met je sales

Ik wil een console met spellen die IK leuk vind. Daar pas ik mijn koop op aan. Nintendo heeft met de SNES en GC spellen die IK leuk vind, dus heb ik een SNES en GC. Mochten de spellen op de rev ook leuk zijn voor MIJ, dan koop ik een rev.

Ik snap niet dat jij hoopt dat Nintendo afgemaakt gaat worden. Van mij mogen er meer concurrenten komen, hoe meer concurrentie, hoe beter voor de consument. Nintendo heeft een enorme reserve, alleen doen zij niet zoals Billy de prijs zo laag maken om dan te kunnen roepen dat ze meer marktaandeel hebben.

En dat er steeds meer 3rd party bedrijven niet vor nintendo werken? Als EA wegblijft op de rev koop ik het meteen

Oh btw, dat jij bij de massa wilt horen, leuk voor je Koop jij maar de zoveelste fifa 200x met een polygoon meer. Dat is idd veel orgineler dan bv Paper Mario 2
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 september 2005 @ 13:40:58 #183
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724695
Ja sales zijn onbelangrijk nu ze tegenvallen he.

N-tards am cry.

pi_30724723
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef Notorious het volgende:
Ja sales zijn onbelangrijk nu ze tegenvallen he.

N-tards am cry.

Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweest
Ik heb een eigen mening ipv te kijken naar sales, sorry

En mij een N-tard noemen, ik lig hier dubbel. Ik ben niet eens een nintendo fanboy
pi_30724724
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.
idd, je moet er ook normaal mee kunnen gamen!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 19 september 2005 @ 13:43:47 #186
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30724765
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

!!!!!1111

SeriousGamer007@hotmail.com
Wat een ongelofelijke teringpauper.

Notorious (nee niet jij Roy), als je denkt dat die remote niks verandert ben je niet goed bij je hoofd. Wil je soms zeggen dat er helemaal niks veranderd? Van de Gamecube gamepad naar Rev remote is echt een megagroot stap. De nieuwe controller is echt behoorlijk intuïtief, als ik zo de hands-on lees van IGN, Gamespot, Wired.com en 1UP.

Trouwens, diegene die de hands-on heeft geschreven op Wired.com (en dus 'm ook heeft geprobeerd) is een gozer die heel vaak op GAF post.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30724901
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweest
Ik heb een eigen mening ipv te kijken naar sales, sorry

En mij een N-tard noemen, ik lig hier dubbel. Ik ben niet eens een nintendo fanboy
OMG, Pheno! Heb jij dan... een... een eigen identiteit? Wat tof Dat zal Notorious niet herkennen

Eigen identiteit
pi_30724967
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Notorious het volgende:

[..]

Microsoft maakt nog geen winst omdat ze eerst investeren in marktaandeel. En het meeste van de winst van Nintendo komt uit de handheldmarkt waar ze tot voor kort een monopolie positie hadden. Jullie doen als de Cube de grote money maker bij Nintendo is. Kijk maar eens hoeveel winst Nintendo heeft als je de handheldmarkt niet meetelt.

Maarja aangezien de PSP marktaandeel uit de handheldmarkt wegkaapt zullen we dat wel zien in de winstcijfers van Nintendo die minder zullen worden. Nintendo doet het voorlopig nog goed in Japan maar de PSP verkoopt sinds de launch in Amerika ongeveer evenveel als DS + GBA bijelkaar.
Waarom LEES je niet goed?!? Ik snap de beweegredenen heel goed hoor van Microsoft. Maar als jij niet inziet dat het marktaandeel van Nintendo SOWIESO naar beneden was gegaan. Zou het niet gebeurt zijn dan was dat een wonder.

IK zeg alleen dat het enorm knap is wat Nintendo heeft gepresteerd. Ze hebben hun hoofd boven water gehouden tegenover bedrijven die bieden in de top 10 grootste multinationals staan! Zoals gezegd Sega redde het niet tegenover 1 concurrent, Nintendo red het zelfs tegen 2.

Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.

Luister, de Gameboy brand is net zo groot als de Playstation brand. Concurrentie resulteert in marktaandeelverlies ja. Nintendo is van een monopoly positie gegaan naar een oligopolie-postitie, zat eraan te komen.
Maar Sony lanceert de PSP weer met verlies op de console zelf. Dit houdt in dat ze afhankelijk zijn van software-sales. Die software sales liggen aanzienlijk hoger bij de DS/Gameboy. Marktaandeel? Is 90% marktaandeel niet genoeg?
  maandag 19 september 2005 @ 13:50:44 #189
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724982
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
pi_30725070
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
Sorry, maar ik was NIET enthousiast over de GC controller. Wel over de Revolution controller.

Het beste wat de games industrie is overkomen? Ik denk het niet.
Een veelbelovend concept binnen de games industrie? Zeker.

N-fan? Ik koop ook een PS3 hoor.
pi_30725105
quote:

Jij bent echt de beste!
pi_30725106
quote:
Waar hypen we nu? Ik hyp niets, ik probeer je alleen te laten in zien dat slaes geen flikker uitmaken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar veel kaas van economie heb je iig niet gegeten.
Als Nintendo hetzelfde marktaandeel had gehouden, dan had ik het niet gesnapt
pi_30725118
Als die mechanische drol goeie innovatie revolutionaire gameplay oplevert, ja, hypen maar dan
pi_30725129
quote:
, ik denk dat het een heel goed idee is dat jij je eigen forum gaat starten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 19 september 2005 @ 13:57:01 #195
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30725173
quote:
Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.
Duh omdat Nintendo meer eigen games maakt.
quote:
IK zeg alleen dat het enorm knap is wat Nintendo heeft gepresteerd. Ze hebben hun hoofd boven water gehouden tegenover bedrijven die bieden in de top 10 grootste multinationals staan! Zoals gezegd Sega redde het niet tegenover 1 concurrent, Nintendo red het zelfs tegen 2.
Sega had i.t.t Nintendo geen miljarden aan reserves op de bank.
quote:
De meeste winst komt van de handheld markt vandaan. Of wou je soms beweren dat de Cube winstgevender was dan de GBA?
quote:
Luister, de Gameboy brand is net zo groot als de Playstation brand. Concurrentie resulteert in marktaandeel ja. Maar Sony lanceert de PSP weer met verlies op de console zelf. Dit houdt in dat ze afhankelijk zijn van software-sales. Die software sales liggen aanzienlijk hoger bij de DS/Gameboy. Marktaandeel? Is 90% marktaandeel niet genoeg?
Hoeveel van die 90% heeft Sony weggekaapt over 2 jaar denk je?
  maandag 19 september 2005 @ 13:58:41 #196
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30725216
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

, ik denk dat het een heel goed idee is dat jij je eigen forum gaat starten
Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!
pi_30725239
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef Notorious het volgende:

[..]

Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!
Vergeet Insidegamer niet. !
...and you shall see.
pi_30725284
Volgens mij is de PSP ook gehyped, heb je daar ook zo zitten trollen? Je luistert totaal niet naar de argumenten, je pikt er argumenten uit waar je weer met je sales gaat zwaaien
pi_30725290
quote:
En als Nintendo het wiel uitvindt bashen xbox en sony fanboys zoals JIJ het ook meteen., duidelijk? Discussie nu voorbij?
Jij vind de nieuwe controller kut, wij zijn enthousiast en maar wachten nog af of het wat gaat worden.

Je bijdrage aan het forum is niet interessant en iedereen moet ook eens ophouden met reageren op je kinderachtige geschreeuw.
Ga liever nadenken over de mogelijkheden en post dan coole ideeën voor de controller, als je toch de hele dag niks te doen hebt. Behalve jij, want jaa we weten wel dat jij de controller kut vind. En nu niet ontkennen dat je het kut vind, dat weten we nu echt wel onderhand.
  maandag 19 september 2005 @ 14:02:05 #200
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30725296
Ja IGF heeft ergere dan hier ja!

Echt alleen op Nederlandse forums he? Zoveel N-fans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')