quote:Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Notorious het volgende:
De Revolution gaat dat allemaal veranderen? Jij geloofd in hype?
Ik geloof in games en ik heb ze nog steeds niet gezien.![]()
Jij speelt zeker alleen op marketingtechnisch goede consoles. Ik speel graag leuke spelletjesquote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
Van de Revolution moron...
Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Khadgar het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Gewoon een Playstation 20 kopen of een Xbox 590. Lekker doorgaan met standaard main-stream gamen.
Wil jij Roy trouwens even niet beledigen? Als hij zelfs al niet meer zou geloven... wie dan wel?quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
Van de Revolution moron...
[..]
Ik ben net wakker trut.
Neuk op met je salesquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Notorious het volgende:
I care.
Omdat Nintendo slecht verkoopt kan het jullie opeens niet schelen. En toch komen N-tards steeds met Japanse DS sales.
Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweestquote:Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef Notorious het volgende:
Ja sales zijn onbelangrijk nu ze tegenvallen he.
N-tards am cry.
idd, je moet er ook normaal mee kunnen gamen!quote:Op maandag 19 september 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.
Wat een ongelofelijke teringpauper.quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!1111
SeriousGamer007@hotmail.com![]()
OMG, Pheno! Heb jij dan... een... een eigen identiteit? Wat tofquote:Op maandag 19 september 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweest![]()
![]()
![]()
Ik heb een eigen mening ipv te kijken naar sales, sorry
En mij een N-tard noemen, ik lig hier dubbel. Ik ben niet eens een nintendo fanboy![]()
Waarom LEES je niet goed?!? Ik snap de beweegredenen heel goed hoor van Microsoft. Maar als jij niet inziet dat het marktaandeel van Nintendo SOWIESO naar beneden was gegaan. Zou het niet gebeurt zijn dan was dat een wonder.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Notorious het volgende:
[..]
Microsoft maakt nog geen winst omdat ze eerst investeren in marktaandeel. En het meeste van de winst van Nintendo komt uit de handheldmarkt waar ze tot voor kort een monopolie positie hadden. Jullie doen als de Cube de grote money maker bij Nintendo is. Kijk maar eens hoeveel winst Nintendo heeft als je de handheldmarkt niet meetelt.
Maarja aangezien de PSP marktaandeel uit de handheldmarkt wegkaapt zullen we dat wel zien in de winstcijfers van Nintendo die minder zullen worden. Nintendo doet het voorlopig nog goed in Japan maar de PSP verkoopt sinds de launch in Amerika ongeveer evenveel als DS + GBA bijelkaar.
Sorry, maar ik was NIET enthousiast over de GC controller. Wel over de Revolution controller.quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
Waar hypen we nu? Ik hyp niets, ik probeer je alleen te laten in zien dat slaes geen flikker uitmaken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar veel kaas van economie heb je iig niet gegeten.quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Duh omdat Nintendo meer eigen games maakt.quote:Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.
Sega had i.t.t Nintendo geen miljarden aan reserves op de bank.quote:IK zeg alleen dat het enorm knap is wat Nintendo heeft gepresteerd. Ze hebben hun hoofd boven water gehouden tegenover bedrijven die bieden in de top 10 grootste multinationals staan! Zoals gezegd Sega redde het niet tegenover 1 concurrent, Nintendo red het zelfs tegen 2.
De meeste winst komt van de handheld markt vandaan. Of wou je soms beweren dat de Cube winstgevender was dan de GBA?quote:Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.
Hoeveel van die 90% heeft Sony weggekaapt over 2 jaar denk je?quote:Luister, de Gameboy brand is net zo groot als de Playstation brand. Concurrentie resulteert in marktaandeel ja. Maar Sony lanceert de PSP weer met verlies op de console zelf. Dit houdt in dat ze afhankelijk zijn van software-sales. Die software sales liggen aanzienlijk hoger bij de DS/Gameboy. Marktaandeel? Is 90% marktaandeel niet genoeg?
Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!quote:Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..], ik denk dat het een heel goed idee is dat jij je eigen forum gaat starten
![]()
Vergeet Insidegamer niet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!
En als Nintendo het wiel uitvindt bashen xbox en sony fanboys zoals JIJ het ook meteen., duidelijk? Discussie nu voorbij?quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |