Geen verlies (afaik) maar 80% minder winst.quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:
Alsof je zoveel marktaandeel aan het verliezen bent wordt je winst ook steeds minder, deze generatie was al de eerste keer dat ze een keer verlies hebben gemaakt dus de tekens zijn er al... het blijft niet altijd goed gaan...
Maakte Microsoft toch niet uit, Notorious? Marktaandeel is alleen wat telt, of toch niet?quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef Notorious het volgende:
Er moet ook geld verdiend worden wat denk jij?
Who cares about cijfertjes? Dat is wel het minste waar een gamer zich mee bezig moet houden.quote:Op zondag 18 september 2005 19:40 schreef Notorious het volgende:
Heb je nooit artikelen van gamejournalisten gelezen? Het kwam ook door die price drop die Nintendo deed vanwege tegenvallende verkoopcijfers.
Nintendo & Sony bieden gratis online services voor hun toekomstige consoles en handhelds.quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef outcast_within het volgende:
er moet maar eens online gamen komen met consoles, gewoon via de adsl lijn en gratis.
Is dat het ENIGE argument wat je tegen die hele post in weet te brengen?quote:De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.
Met de Nintendo Revolution kun je gratis online gamenquote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef outcast_within het volgende:
er moet maar eens online gamen komen met consoles, gewoon via de adsl lijn en gratis.
ik ga voor zwart denk ik..quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
Kost je maar 800 euro!quote:Op zondag 18 september 2005 19:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
JA! Ik koop ze gewoon alle vier. Elke dag een ander kleurtje.
Ik ook, ik moet altijd de eerst getoonde kleur van een console. Ik heb daarom ook de paarse cube.quote:
Dat lijkt me ook logisch, heb je al eens op tothegame gezien hoeveel er multi-platform is van de PS3/Xbox 360 titels? Bij de laatste komt ook nog eens een gezond deel richting de PC (waar ik zeer content mee ben overigensquote:Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Damn, ik krijg al aardig gelijk.
Op de IGN PS3 messageboard die vaak zeer anti-Nintendo is, is nu een topic waar gevraagd wordt
welke console ze naast de PS3 gaan kopen.
Tot nu toe is de Revolution zwaar aan de bovenhand.
ik heb verscheidene polls gezien waaruit bleek dat ruim 60% van de mensen zelden of nooit online speelt. de af- of aanwezigheid van online play zal de verkoop van een console dus lang niet zo sterk beinvloeden als sommige lieden willen beweren.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja het moet wel he aangezien de concurrentie allang online is.
Ook weer zo'n punt, als Xbox succes wil hebben zullen ze dat PC-imago iets moeten temperen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, heb je al eens op tothegame gezien hoeveel er multi-platform is van de PS3/Xbox 360 titels? Bij de laatste komt ook nog eens een gezond deel richting de PC (waar ik zeer content mee ben overigens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |