De start is het belangrijkste van een console. Design en launchgames konden niet achteraf herbepaald worden he. Aan de DS zie je echter al wat Iwata met het bedrijf doet :]quote:Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef Notorious het volgende:
[..]
De kloof tussen XBOX en GC is de laatste tijd alleen maar groter geworden.
Sorry Notorious, ik wil je niet afbranden maar jij hebt kennelijk geen inzicht in hoe een onderneming werkt. Het is geen sociale instelling! 'De directie' wordt aangesteld door de aandeelhouders, 'de directie' heeft zich te houden aan de aandeelhouders. Zie de directie als de regering van een land. Als de prognoses niet kunnen worden waargemaakt kan ik je verzekeren dat er de strop ingaat. Ik verwacht niet dat het gebeurt maar als de cijfers ernaar zijn GEBEURT het.quote:Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja de aandeelhouders kunnen klagen maar als de directie nog steeds bereidt is om te investeren dan kunnen minderheidsaandeelhouders springen wat ze willen. En ik denk niet dat aandeelhouders klagen over de XBOX aangezien Microsoft nog steeds een gezond bedrijf is met winsten waar veel bedrijven alleen maar van kunnen dromen en het verlies van de XBOX een schijntje is.
Dat klopt maar dan ga je weer uit van hetzelfde model als deze generatie. Als je je een beetje inleeft in de Japanse gamewereld zul je zien dat die heel anders is dan hier.quote:Dat was deze generatie ook zo. Maar heb je het verschil tussen Sony en Nintendo gezien? Sony domineerd gewoon in Japan en die paar restjes waren voor Nintendo.
Nóg wel jaquote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
Inderdaad, op dit moment nog welquote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
De verkoopcijfers van MGS, RE en FF op de GC bevestigen dit...quote:Mensen zijn helemaal niet zo loyaal als je denkt
No shit Sherlock you don't have to be a rocket scientest to know that. Micorsoft zal het altijd moeilijk hebben in Japan.quote:Dat klopt maar dan ga je weer uit van hetzelfde model als deze generatie. Als je je een beetje inleeft in de Japanse gamewereld zul je zien dat die heel anders is dan hier.
Ik heb het ook niet gehad over Sony, maar ik denk dat de Revolution daar flink gaat verkopen ( minder dan Sony) maar meer dan Microsoft. Dit geeft Nintendo een voorsprong wat betreft de wereldwijde sales.
Leg mij even uit waarom de GC wereldwijd meer verkocht is dan de XBOX.quote:No shit Sherlock you don't have to be a rocket scientest to know that. Micorsoft zal het altijd moeilijk hebben in Japan.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
Is het geen feit dat Nintendo's reputatie bij de casualgamers gewoon slecht is?
Feli menquote:Op zondag 18 september 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
Je hebt casualgamers gewoon nodig.
Inderdaad, hij kan beter oprotten, hij gebruikt alleen maar slechte argumenten en kan niet inhoudelijk discussieren...quote:Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Notorious projecteert zijn eigen sentiment op de betreffende doelgroepen.
Het erge hiervan is dat ie ook nog eens durft te beweren dat het feiten zijn.
Eh...quote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
Je hebt casualgamers gewoon nodig.
Dat is zo weer hersteld hoorquote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
Het feit dat Nintendo's marktaandeel sinds de SNES kleiner wordt moet eigenlijk duidelijk genoeg zijn. Kleine userbase = weinig 3rd party support. En dat kan niet goed zijn.quote:
Dat maakt duidelijk dat er meer concurrentie isquote:Op zondag 18 september 2005 19:21 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het feit dat Nintendo's marktaandeel sinds de SNES kleiner wordt moet eigenlijk duidelijk genoeg zijn.
Ja dat dachten ze ook toen met de overgang van N64 naar GC.quote:Op zondag 18 september 2005 19:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is zo weer hersteld hoor
Echte casual gamers houden zich er niet zo mee bezig.
Daarom hebben ze zich deze generatie op online gaming gericht.quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Tware het volgende:
Nintendo zorgt juist voor innovatie. Marktonwikkeling draait om innovatie. Je kan niet eeuwig met hetzelfde concept blijven rondlopen, dan wordt je voorbijgestreefd door de concurrent. Nintendo beseft dit een generatie eerder dan Sony/Microsoft. Sony en Microsoft zullen in de generatie hierna echter ook gaan innoveren, want je kan graphics in de generatie na xbox360 gewoon niet beter maken zonder ook iets anders te veranderen. De xbox720 ga je dus ook met zo'n heel andere besturing zien, en dan zal je er vast ook niet tegen zijn...
Helaas ging het toen weer 'fout'.quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Notorious het volgende:
Ja dat dachten ze ook toen met de overgang van N64 naar GC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |