zeker, nog maar 3.5 week!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:06 schreef Kang-He het volgende:
Mên, de nieuwe film wordt zo kicken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef RiDo78 het volgende:
WEEEER dat gezaag over die namen....
Dan moeten ze d'r kop wel een stuk pafferiger en enger krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoort niet helemaal hier thuis, maar Imelda Staunton heeft bevestigd dat zij Dolores Umbridge (Omber) gaat spelen in HP and the order of the phoenix.
[afbeelding] [afbeelding]
Die kan er best gaan lijken op Umbridge zoals ik die in mijn hoofd heb.
Dat past inderdaad wel aardig bij het idee dat ik heb van haar uit het boek.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoort niet helemaal hier thuis, maar Imelda Staunton heeft bevestigd dat zij Dolores Umbridge (Omber) gaat spelen in HP and the order of the phoenix.
[afbeelding] [afbeelding]
Die kan er best gaan lijken op Umbridge zoals ik die in mijn hoofd heb.
de lol is nu dat die namen voor een Engels sprekend persoon zijn zoals de Nederlandse voor ons... sommige mensen vinden Engelse namen gewoon leuker/stoerder klinkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef twi het volgende:
Ik erger me gewoon echt dood aan namen als "Hermelien", "Perkamentus", "Zweinstein", "Karel Kwast", . M'n haren gaan er echt recht van overeind staan. Maargoed, ieder zijn ding.
Mee eens!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:53 schreef Neoktheone het volgende:
Ik denk wel dat er een goede Umbridge van te maken is
Heel graagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mee eens!
Trouwens zullen we de hele discussie over Nederlandse en Engelse namen gewoon stoppen? Telkens komt die hele discussie weer terug. De een leest Nederlands, de ander Engels, ieder zijn ding.
Leuk filmpje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Er is al een scene te zien van de film op internet vrijgegeven door Warnersbros! Die scene met die fret, is te lezen op harrypotterfreakz.nl, wel leuk filmpje!
Zeker leuk filmpjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Er is al een scene te zien van de film op internet vrijgegeven door Warnersbros! Die scene met die fret, is te lezen op harrypotterfreakz.nl, wel leuk filmpje!
2 uur, 23 minuten en 25 seconden.quote:
Dat wordt een lastige scene i.v.m. de jongere kijkertjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Volgens mij is het enige waar we nog niks van gezien hebben de kerkhof scene waar Voldemort herrijst en een gevecht heeft met Harry (behalve Harry aan een graf vast en Voldemort zelf een foto van).
Ben wel benieuwd of dat een beetje mooi gedaan hebben, met dat gevecht tussen Harry en Voldemort.![]()
Ik zit hier op een computer met heel langzaam internet dus ik kan die trailer ff niet terugkijken, maar ik dacht dat je daar wel wat van hebt gezien (het gevecht althans)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Volgens mij is het enige waar we nog niks van gezien hebben de kerkhof scene waar Voldemort herrijst en een gevecht heeft met Harry (behalve Harry aan een graf vast en Voldemort zelf een foto van).
Ben wel benieuwd of dat een beetje mooi gedaan hebben, met dat gevecht tussen Harry en Voldemort.![]()
Daarom zal het ook wel vanaf 12 jaar zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat wordt een lastige scene i.v.m. de jongere kijkertjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |