Dat komt omdat ik op zo'n moment moet omschakelen van mijn hoogstaande niveau naar jouw ...tsja.. wat minder hoge niveau.quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Maar soms begrijp jij dat niet
Ja! Maar ik kan pas in oktober... ben de komende weekenden helemaal volgeboekt en uitverkocht.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet het.... gaan we samen stappen binnenkort??
Wat ben jij tofquote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kan pas in oktober... ben de komende weekenden helemaal volgeboekt en uitverkocht.
Nee, die PI is gewoon tof, die smilie slaat nergens opquote:Op zondag 18 september 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een kut-PI trouwens: [afbeelding].
quote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, die PI is gewoon tof, die smilie slaat nergens op.
Tof? Tof? niksan, díe is pas tof.quote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
Tof.
Shit, begin ik weer over niksan.quote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof? Tof? niksan, díe is pas tof.![]()
Hoi.quote:Op zondag 18 september 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaa!
Wel in mijn hart.quote:Op zondag 18 september 2005 21:03 schreef mark_03 het volgende:
Tss, niksan is er ja nooit
Ja, of je daar een keer uit wilt gaat, je zit me in de weg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel in mijn hart..
Net als dat ik altijd in jullie hart ben. Waar je ook naartoe gaat, Mark. Of hoelang ik ook wegblijf.
Dat is ook zo Buup ... niet alleen in m'n hart maar ook in m'n hoofd. Heb vannacht nog van je gedroomd Buupquote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel in mijn hart..
Net als dat ik altijd in jullie hart ben. Waar je ook naartoe gaat, Mark. Of hoelang ik ook wegblijf.
Wat dat betreft kan ie beter in je hart zitten dan ergens anders ...quote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, of je daar een keer uit wilt gaat, je zit me in de weg..
Je hoeft er niet zo lacherig om te doen...Want je bent echt niet de enige hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is ook zo Buup ... niet alleen in m'n hart maar ook in m'n hoofd. Heb vannacht nog van je gedroomd Buup![]()
.
Ik denk inderdaad dat meer mensen dezelfde nachtmerrie hebben gehadquote:Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zo lacherig om te doen...Want je bent echt niet de enige hoor.
Dat je een poepiescheet bent.. en ook best wel lief en grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |