Hey BOWquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben vanmiddag begonnen aan een nieuwe site. De lay-out is nog niet af maar dit is wat ik tot nu toe heb. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
My kind of websitesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Beoordeel!
http://www.citroenwijnhoven.nl
Simpel doch effectief in mijn ogen. Barst maar los!
minimalistisch, duidelijk, snel in gebruik en uitstraling, fijntjes door outlines en toch volwassen uitstraling, overzichtelijk ('k hoef niet te zoeken), modern en in sync met het product.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Beoordeel!
http://www.citroenwijnhoven.nl
Simpel doch effectief in mijn ogen. Barst maar los!
Dankjewelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
minimalistisch, duidelijk, snel in gebruik en uitstraling, fijntjes door outlines en toch volwassen uitstraling, overzichtelijk ('k hoef niet te zoeken), modern en in sync met het product.Da's mijn professionele mening.
Ik vind wel dat een contact-page de user de optie moet geven of het een extra app (Outlook) opent. Dus OF e-mail in de site OF een query dit toestemming vraagt de mail-client te openen. Maar da's echt een kwestie van smaak, I guess
Petje af!
Niet op gelet, ik heb daar ook altijd een hekel aan. Baf.. opent ie gelijk een email programma.. niet altijd fijn en zo. Ik heb dan liever een mailscript op de site zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind wel dat een contact-page de user de optie moet geven of het een extra app (Outlook) opent. Dus OF e-mail in de site OF een query dit toestemming vraagt de mail-client te openen. Maar da's echt een kwestie van smaak, I guess
Petje af!
Is het ook. Het staat ook heel mooi hoor. Maar dat midden uitlijnen is puur een idee en hoe ik het misschien zou doen. Maaruh.. dat ben ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Het links uitlijnen heb ik ook bewust voor gekozen omdat ik het bijna nooit meer zie en eigenlijk ook wel netjes vind.
Never argue with a client + if it ain't broke: don't fix itquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Dankjewel
Die contactlink wou meneer klant duidelijk zo hebben. Ik ben het grotendeels met je eens hoor, maar om daar nou over in discussie te gaan met de klant vond ik wat ver gaan; zoveel maakt het me eigenlijk ook niet uit.
Het links uitlijnen heb ik ook bewust voor gekozen omdat ik het bijna nooit meer zie en eigenlijk ook wel netjes vind.
Mwah, ik heb vaak genoeg dat de klant iets voorstelt wat echt te maf voor woorden is. Ik heb wel wat hilarische voorbeelden, maar die zijn wat off-topicquote:
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:19 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dan nog maar een ontwerpje ertegenaan. Deze is nog in aanbouw.
Bekijken in Firefox of Safari, ik moet 'm nog optimaliseren voor de IE-mensen.
Tips? Commentaar?http://www.iodyn.nl/1/
![]()
Mag ik bij deze permissie om de onderste op een shirt/tas/whatever te stencillen? Voor persoonlijk gebruik uiteraardquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Mag ik bij deze permissie om de onderste op een shirt/tas/whatever te stencillen? Voor persoonlijk gebruik uiteraard![]()
Thanksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:16 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Gaaf!Natuurlijk! maar wel het resultaat laten zien hoor!
Kijk anders even in mijn photobucket, daar staan er nog twee van Dita![]()
http://photobucket.com/al(...)0them%20myself%20BD/
Ik pak een foto van iets/iemand en open die in Photoshop. Dan maak ik hem zwart/wit en gooi ik hem even door de brightness/contrast functie heen, zodat de features van de gezichten mooi uitkomenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef Esto het volgende:Die vind ik ook heel gaaf!
@ Gekkehoedenmaker, hoe maak je zoiets?
Dank je!! Ik denk dat het zo wel gaat lukken!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Van Stencil revolution: http://www.stencilrevolution.com/tutorials/tutorialsview.php?id=4
En ergens in dit subforum moet nog een topic van IJsmijs rondzweven waarin ze uitlegt hoe je tekeningen overtrekt in Illustrator.Ik hoop dat dit je helpt!
Is goed... Maar dan moet ik nog ff verder oefenenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mooi
Laat je het zien als je iets hebt?
Hey Dizerquote:
Ik zie er op het blauwe na nou niet echt water in, eerder een vaag sterrenveld ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef Hbjr het volgende:
michael buble + photoshop = water.. yeah logical robert
[afbeelding]
Olaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hey Dizer![]()
Ik zal je reactie niet als aanval zien hoor. Elke poging om te helpen waardeer ik
Ik ben ondertussen al bezig om mijn design aan te passen en hoewel het totaal plaatje van je site niet helemaal mijn smaak is zitten er wel een aantal goede punten in. Zo zal ik inderdaad mijn logo wat rustiger maken en ook het verplaatsen naar het midden van het scherm is een goed idee. Je houd namelijk anders, zeker met widescreen schermen, zo veel ruimte aan de zijkant over.
Doorzichtige body's over een achtergrond spreken mij wat minder aan dus ik hou het toch bij het logo boven in. Dus inspiratie heeft het wel gegeven. Als ik nu ook weer ergens vrije tijd kan vinden ga ik de ideeën eens verder uitwerken.
En om het ook nog even over jouw site te hebben. Ik vind het thema van leger/band of brothers erg mooi uitgewerkt. Paar kleine minpuntjes maar dat is misschien meer persoonlijk. De achtergrondkleur vind ik, hoewel toepasselijk bij het thema, niet heel erg mooi. Het forum zou ik zelf in de site hebben gezet ipv in een aparte pagina. En als je een link selecteert krijgt hij vrijwel dezelfde kleur als de achtergrond wat het, soms icm de plaatjes op de achtergrond, wat slecht leesbaar maakt. Verder een goede site![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |