Dankjequote:Op woensdag 28 september 2005 15:01 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Nice
Vind de laatste beetje "jaren 60-achtige" look hebben
Hij doet me erg denken aan geenstijl.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Exabyte het volgende:
Ja maar niet meer zoveel heb eergisteren wat oude back ups verwijdert inc. oud werk.
Stijloze stijl. Ik hou van rust in me signatures
Valt wel mee toch? Ik zie geen scanlines, en de kleur rose is niet zo hard als die van GS.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij doet me erg denken aan geenstijl.nl
Lelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben vanmiddag begonnen aan een nieuwe site. De lay-out is nog niet af maar dit is wat ik tot nu toe heb. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Wat zou er anders moeten dan volgens jou?quote:
De kleur, de knoppen, je logo. Alles eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat zou er anders moeten dan volgens jou?
Als je de Bevel & Emboss uitzet. En de lensflare uit je logo haalt, ziet 't er al beter uit bijvoorbeeld... (ik neem trouwens aan dat je nog niet heel lang photoshopt?)quote:Op donderdag 29 september 2005 00:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat zou er anders moeten dan volgens jou?
Er zit geen Bevel & Emboss in. Ik gebruik het programma al wel een tijdje. Maar heb tot nu toe nooit echt de moeite genomen er goed mee te leren werken.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als je de Bevel & Emboss uitzet. En de lensflare uit je logo haalt, ziet 't er al beter uit bijvoorbeeld... (ik neem trouwens aan dat je nog niet heel lang photoshopt?)
het begin is er, maar hij is totaal nog niet. de opmerking van die cous cous, skicuzie.. boeit me even niet is gewoon fout. je heb gewoon van hints en pointers nodig.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben vanmiddag begonnen aan een nieuwe site. De lay-out is nog niet af maar dit is wat ik tot nu toe heb. Wat vinden jullie ervan?
misschien wat minder glow op GLA, of even met mask een beetje plekken wat weg stiften. want nu gloeit alles teveel. de sterretje op het achtergrond zijn leuk, wel eens geprobeerd om ze ook een beetje "over" de tekst oudejaars GLA te doenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef skyfire het volgende:
[afbeelding]
Voor school wil ik voor eind volgend jaar misschien een gala gaan organiseren.
Heb alvast een ontwerpje gemaakt voor het logo.
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De kleur, de knoppen, je logo. Alles eigenlijk.
Kickquote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef skyfire het volgende:
[afbeelding]
Voor school wil ik voor eind volgend jaar misschien een gala gaan organiseren.
Heb alvast een ontwerpje gemaakt voor het logo.
Wat gebeurt er als je de stroke lichter maakt? Wit bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef skyfire het volgende:
Updeet:
[afbeelding]
Opzich vind ik dit eigenlijk nog beterhet 'logo' zelf komt zo wat meer naar voren.
ik zou 'm bruin houden eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nu de achtergrond eens blauw.
Paars dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zou 'm bruin houden eigenlijk
Geen geel en blauw!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nu de achtergrond eens blauw.
Ziet er wel leuk uit alleen jammer dat je allemaal verschillende effecten niet echt samen voegt maar emer allemaal door elkaar in een design probeerd te gooien, het logo bijvoorbeeld, daar herken ik een tutorial(die glanzende bolletjes dus), niks mis mee om dat te gebruiken, maar gooi het dan niet zomaar los ergens op, zelfde geld voor al dat glanzende gedoe, het staatallemaal wel 'glossy' maar het hangt allemaal niet echt goed samen. Een design hoord meer samen te komen dan allemaal, ookal zijn het zulke vette, effecten die niet echt helemaal bij elkaar passen. Het enigste wat eigenlijk uit hoord te steken is de tekst en eventueel plaatjes die echt aandacht moeten hebben. Je hebt wel leuk gebruikt gemaakt van rust in dat grijze stuk, het zet goed af tegen het blauw en oranje maar toch staat het niet echt. Ik zou zelf of het grijze stuk ietsje lichter maken, meer een beetje zilver maar dan iets donkerder, of je maakt het blauwe iets donkerder. Nu ik dit zit te typen valt me de outer glow ook erg op, dit kan je beter heel licht gebruiken voor detail maar niet dat er echt een hele kring omheen zit zodat het opvalt, nogmaals is het juist de bedoeling dat details niet opvallen maar het geheel juist samen voegen. Je bent op de goede weg, blijf proberen en leren en probeer vooral je eigen draai te geven aan dingen en niet rechtstreeks een tutorial volgen maar begrijpen wat er wordt uitgelegt en dit kunnen combineren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Aparteling het volgende:
http://www.skanimal.nl/coen/module47
work in progress dus het doet allemaal nog niet veel, maar hoe is het design?
Daar wil ik alleen even op reageren met: welke tutorial in vredesnaam? ik volg die dingen niet, ik schrijf zequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit alleen jammer dat je allemaal verschillende effecten niet echt samen voegt maar emer allemaal door elkaar in een design probeerd te gooien, het logo bijvoorbeeld, daar herken ik een tutorial(die glanzende bolletjes dus), niks mis mee om dat te gebruiken, maar gooi het dan niet zomaar los ergens op, zelfde geld voor al dat glanzende gedoe, het staatallemaal wel 'glossy' maar het hangt allemaal niet echt goed samen. Een design hoord meer samen te komen dan allemaal, ookal zijn het zulke vette, effecten die niet echt helemaal bij elkaar passen. Het enigste wat eigenlijk uit hoord te steken is de tekst en eventueel plaatjes die echt aandacht moeten hebben. Je hebt wel leuk gebruikt gemaakt van rust in dat grijze stuk, het zet goed af tegen het blauw en oranje maar toch staat het niet echt. Ik zou zelf of het grijze stuk ietsje lichter maken, meer een beetje zilver maar dan iets donkerder, of je maakt het blauwe iets donkerder. Nu ik dit zit te typen valt me de outer glow ook erg op, dit kan je beter heel licht gebruiken voor detail maar niet dat er echt een hele kring omheen zit zodat het opvalt, nogmaals is het juist de bedoeling dat details niet opvallen maar het geheel juist samen voegen. Je bent op de goede weg, blijf proberen en leren en probeer vooral je eigen draai te geven aan dingen en niet rechtstreeks een tutorial volgen maar begrijpen wat er wordt uitgelegt en dit kunnen combineren.
Veel succes verder.
Ja die BoB editie heeft me 105 euro gekost manquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef Tom-my het volgende:
Ziet er leuk uit, alleen op het eerste gezicht zit je vrolijk te vertellen wie je bent, en dan op de achterkant zie je 3 soldaatjes. Maar verder lekker strak, mijn ding. (btw geef die BoB is lekker aan mij?)
Bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:36 schreef Lukaso het volgende:
Zoals Tom-my al zei, lekker strak, ziet er netjes uit.
Ik vind alleen die i-frame met die content net iets te doorzichtig voor het plaatje dat erachter zit, leest niet zo super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |