God of War is God,.... diverse moeilijkheids graden maar ik raad aan op normal te beginnen. Hele coole gamequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef HAL9000S het volgende:
En GoW is ook niet te makkelijk?
Bij VGP staat 1 februari als release date in de VS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
December in Japan geloof ik dus dat duurt nog wel even. Lente schat ik ?
Pleasequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Godmode niet te doen. Ga je Noot achterna ofzo.
Heerlijk.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er nu trouwens een uurtje of 8 opzitten in Psychonauts! Wat een geweldige platformgame!
Nou doettie het wel. Wachten op de pin-code...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef zovty het volgende:
Maar als ik naar Central Station wil gaan om me daar aan te melden gebeurt er eigenlijk niks.
Ja, ziet er echt geweldig uit!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Gijs die Okami video interview gezien? !!
Wel erg laat. Maar toch.... veel late PS2 games kunnen nog goed tegen het Xbox 360 geweld op hoor. KH2, FFXII, DQVIII, etc. etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ziet er echt geweldig uit!Die magic paintbrush. Maar de westerse release wordt op z'n vroeg zomer 2006. Hij komt in de lente pas in Japan uit.
Zeker...PS2 houdt een ereplaats. En geloof me Gijs, zet Psychonauts ook op je lijst. Echt een wereldplatform game!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Wel erg laat. Maar toch.... veel late PS2 games kunnen nog goed tegen het Xbox 360 geweld op hoor. KH2, FFXII, DQVIII, etc. etc.
Wat een gruwelijke line-upquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker...PS2 houdt een ereplaats. En geloof me Gijs, zet Psychonauts ook op je lijst. Echt een wereldplatform game!
En er komt zeker nog genoeg uit: Grandia 3, Rogue Galaxy, FFXII, KH2, DQVIII, Shadow of the Colossus, Okami.
PS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vrees alleen dat het alleràllerlaatste gedeelte van het spel vrij moeilijk gaat worden!
Wat een enórme levensduur heeft die PS2 toch ook hè?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef PandorasBox het volgende:
Over de Ps2 line-up:
- Shadow of the Colossus
- Final Fantasy XII
- Dragon Quest VIII
- Kingdom Hearts II
- Grandia III
- Tales of Legendia
- Nieuwe Jak
- Nieuwe Ratchet & Clank
- Phantasy Star Online
- Code Age Commanders
- Socom 3
- Romancing Saga
- Katamari Damacy 2
- Soul Calibur III
- Ape Escape 3
- Eye-Toy 3
- Genji
- Onimusha 4
- Okami
- Rogue Galaxy
- Tales Of the Abbyss
- Suikoden V
- Final fantasy VII: Dirge of Cerberus
En waarschijnlijk God of War 2 en Killzone 2. + nog games die ik vergeten ben.
Allemaal Ps2 exclusief overigens.
Mijn portomenee begint nu al te huillen.![]()
Is er geen Psychonauts Xbox versie dan?quote:
Jawel, maar ik heb mijn Xbox niet laten ombouwen, dus importgames spelen gaat niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
Is er geen Psychonauts Xbox versie dan?
Ik kan die hele titel nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef GoStop het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke line-up![]()
Weet iemand of Code Age Commanders (Square-Enix) een PAL-release gaat krijgen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En idd;
PS2![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je die scans van Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus gezien?
Het XXXIVe Final Fantasy topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |