Anorexia toch?quote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
chocola, sinaasappelsap, dubbelfris en een kameel....
nee... nog niet, maar dat pizzabroodje dat zo in de oven gaat heeft wel veel kleurstof...
leuk voor het kotsen erna (je hebt immers bolimia of niet)
* Look of Death doe *quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
je wordt traag
was je rolator achter de bediening van het elektrische bed blijven haken? of kwam de zuster je wassen ?![]()
![]()
![]()
Lijkt dat op scheurbuik?quote:Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn bierbuik mocht tevens doorgaan als die van een afrikakindje
quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]eey, je mag je nog wel zoo thuisvoelen hier ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw, dat is heel onschuldig
maar het is geen set van een pr0nflick heur![]()
dag
Ik doe verdomme toch héél normaal!!quote:Op zondag 18 september 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
eey, je mag je nog wel zoo thuisvoelen hier ..
maar het is geen set van een pr0nflick heur![]()
Dat is bulimia.quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
als er maar gekotst kan worden!
[..]
is dat niet het gevolg van elk lassie gerecht?
Ik krijg het wel van die neger met z'n "Lekker, lekker"quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
als er maar gekotst kan worden!
[..]
is dat niet het gevolg van elk lassie gerecht?
* J.A. Henckels koksmes langs aanzetstaal veeg *quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef beaverhausen het volgende:
Neeeeeeej!!
Niet Groot_Geweld.jpg..
vandaar dat ik ook niet in r'dam uitga hequote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe verdomme toch héél normaal!!
J.A?quote:Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* J.A. Henckels koksmes langs aanzetstaal veeg *
Je bent gewoon bang dat je het leuk gaat vinden!quote:Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook niet in r'dam uitga he
Je bent bang, geef nou maar toe. Ik ruik je volle luier vanaf hier.quote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
je kukident is uitgewerkt.. je mond zakt in
quote:
wat is er nog meer wat ik leuk zou kunnen gaan vinden bij het uitgaan in r'dam dan?quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je het leuk gaat vinden!
De stad dan heh, de stad!
Jean Antoine Henckels?quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent bang, geef nou maar toe. Ik ruik je volle luier vanaf hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |