en als ik zou gaan?quote:Op zondag 18 september 2005 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
En ik ga alleen mee als Bartje gaat
dusssss.....
ik ga alleen als de rest wel gaatquote:Op zondag 18 september 2005 17:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga alleen als de rest niet gaat..
ja maar nu ben jij weer terug.quote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel lekker rustig trouwens hè, nu DennisMoore er niet meer is..
R.I.P.quote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel lekker rustig trouwens hè, nu DennisMoore er niet meer is..
quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar nu ben jij weer terug.
(kidding)
]quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
G_E is lief.
Hot.quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef xman het volgende:
[..]
]
![]()
![]()
G_E is soms net een teddybeer!
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef xman het volgende:
[..]
]
![]()
![]()
G_E is soms net een teddybeer!
[afbeelding]
Ik wacht nogsteeds op de teddy met het leren pakje om me te zoenen en te bevrijden van m'n duistere vloek!quote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En jij op een beestje met grote ogen.
[afbeelding]
ik vind dat beestje schattig...quote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En jij op een beestje met grote ogen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
xman lijkt meer op een teddybeer.
Laat je niet misleiden door het fotoboek van X-man. Ik heb 'm IRL gezien en hij is groen met grote ogen, echt waar.quote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
xman lijkt meer op een teddybeer.
In Parijs is vlak bij Centre Pompidou een gay & lesbian boekwinkeltje ("Blue Book Paris") waar ze allemaal van dat soort beertjes verkopen.quote:
Ik geloof je!quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door het fotoboek van X-man. Ik heb 'm IRL gezien en hij is groen met grote ogen, echt waar..
Tuurlijk wil je wel moet ons mee op een verlaat schoolreisje zo vlak voor de herfstvakantiequote:
onderste.quote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je wel moet ons mee op een verlaat schoolreisje zo vlak voor de herfstvakantie![]()
of was dit over de afspraak met de terri yakkie meneer?
das voor jou een vraag, voor ons een weetquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom ben ik een sletje als ik niet naar hem toe ga.
quote]Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef TehRockstar het volgende:quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan ons hier vandaag verwijten dat we sletjes zijn.
foei![]()
Dit is wat je een sletje maakt:quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom ben ik een sletje als ik niet naar hem toe ga.
quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
Daarom.. Maar ik weet niet of ik hem nog wel zo boeiend vind.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dit is wat je een sletje maakt:
[..].
ja het bezit van de zaak is het einde van het vermaak is een oud hollandsch edoch nog steeds actueel spreekwoord en vooral in dit topicquote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Maar hij is niet zo heel boeiend meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |