Ook halleluja!quote:
Yvonne hè, die is eigenlijk best kewl. Puik wijf. Goeie smaak qua bier ook enzo.quote:Op zondag 18 september 2005 15:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Je hebt me door. Ja dat is het..
Hoe dat nou zo opeens? Ik dacht dat je je er al een paar dagen op zat te verheugen?quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
*niet weet of zin heeft in vriendje*
Daarom.quote:Op zondag 18 september 2005 16:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe dat nou zo opeens? Ik dacht dat je je er al een paar dagen op zat te verheugen?
Sletje.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daarom.. Maar ik weet niet of ik hem nog wel zo boeiend vind.
whehequote:Op zondag 18 september 2005 16:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yvonne hè, die is eigenlijk best kewl. Puik wijf. Goeie smaak qua bier ook enzo.
In tegenstelling tot sommige lompe boeren uit de achterhoek hier..
Ik denk dat ik iemand anders wil.quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe
gelukkig kom ik niet uit de achterhoek, en staat de grolsch brouwerij in Enschede..
TRS: als je een speeltje niet kan krijgen istie veel aantrekkelijker dan wanneer je alles al hebt...
maar jij weet ook niet wat je wil he .. nù al uitgekeken?
Oh Please...Do tell.quote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iemand anders wil.
die ene?quote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iemand anders wil.
Verschraalde pis uit een zombie-stad tegen de Duitse grens.quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef petre86 het volgende:
grolsch brouwerij in Enschede..
Wie weet.quote:Op zondag 18 september 2005 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof G_E naar de Efteling komt.
er is nog hoop?quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie weet..
Op msn is het de hele tijd, awww toe nou G_E aawww toe awww toe, kom nou ook..
quote:Op zondag 18 september 2005 16:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
zombie-stad tegen de Duitse grens. waar petre86 studeert.
ze hebben er een ballenbak toch?quote:Op zondag 18 september 2005 16:38 schreef Cybart het volgende:
als trs naar de efteling gaat.... kom ik niet...
ik heb het niet zo op kinderfeestjes
quote:Op zondag 18 september 2005 16:38 schreef Cybart het volgende:
Heb nog wel een set handboeien en een gag ball...quote:Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
ze hebben er een ballenbak toch?
wie neemt er touw mee?![]()
![]()
![]()
Hij moet naar school en is blut.. dus jij komt gewoon!quote:Op zondag 18 september 2005 16:38 schreef Cybart het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij moet naar school en is blut.. dus jij komt gewoon!
Oh das best lekker eigenlijk..zit er ook aan te denken om op 'het bed' te gaan zitten.quote:
Oh heerlijk..maarja kom net van m'n werk en moest 5 uur op vanochtend, terwijl ik uit was gegaan gister. En ik heb nog geen zin in 'het bed' en 'de slaap'.quote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, da's minder.
Het is smerig koud hier op zolder dus verwarming omhoog en dekentje.
en als ik zou gaan?quote:Op zondag 18 september 2005 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
En ik ga alleen mee als Bartje gaat
dusssss.....
ik ga alleen als de rest wel gaatquote:Op zondag 18 september 2005 17:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga alleen als de rest niet gaat..
ja maar nu ben jij weer terug.quote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel lekker rustig trouwens hè, nu DennisMoore er niet meer is..
R.I.P.quote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel lekker rustig trouwens hè, nu DennisMoore er niet meer is..
quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar nu ben jij weer terug.
(kidding)
]quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
G_E is lief.
Hot.quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef xman het volgende:
[..]
]
![]()
![]()
G_E is soms net een teddybeer!
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef xman het volgende:
[..]
]
![]()
![]()
G_E is soms net een teddybeer!
[afbeelding]
Ik wacht nogsteeds op de teddy met het leren pakje om me te zoenen en te bevrijden van m'n duistere vloek!quote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En jij op een beestje met grote ogen.
[afbeelding]
ik vind dat beestje schattig...quote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En jij op een beestje met grote ogen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
xman lijkt meer op een teddybeer.
Laat je niet misleiden door het fotoboek van X-man. Ik heb 'm IRL gezien en hij is groen met grote ogen, echt waar.quote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
xman lijkt meer op een teddybeer.
In Parijs is vlak bij Centre Pompidou een gay & lesbian boekwinkeltje ("Blue Book Paris") waar ze allemaal van dat soort beertjes verkopen.quote:
Ik geloof je!quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door het fotoboek van X-man. Ik heb 'm IRL gezien en hij is groen met grote ogen, echt waar..
Tuurlijk wil je wel moet ons mee op een verlaat schoolreisje zo vlak voor de herfstvakantiequote:
onderste.quote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je wel moet ons mee op een verlaat schoolreisje zo vlak voor de herfstvakantie![]()
of was dit over de afspraak met de terri yakkie meneer?
das voor jou een vraag, voor ons een weetquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom ben ik een sletje als ik niet naar hem toe ga.
quote]Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef TehRockstar het volgende:quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan ons hier vandaag verwijten dat we sletjes zijn.
foei![]()
Dit is wat je een sletje maakt:quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom ben ik een sletje als ik niet naar hem toe ga.
quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
Daarom.. Maar ik weet niet of ik hem nog wel zo boeiend vind.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dit is wat je een sletje maakt:
[..].
ja het bezit van de zaak is het einde van het vermaak is een oud hollandsch edoch nog steeds actueel spreekwoord en vooral in dit topicquote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Maar hij is niet zo heel boeiend meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |